اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم صورت گرفته‌ است

وا‌گذاری بیش از 5 هزار فقره انشعاب آب در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا از واگذاری 5 هزار و 324 فقره انشعاب آب در شهرستان بویین‌زهرا از ایتدای دولت نهم تاکنون خبر داد.

وا‌گذاری بیش از 5 هزار فقره انشعاب آب در بویین‌زهرا

مهدی حسین‌خانی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی شهر بویین‌زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به احداث ساختما‌ن‌های اداری آب و فاضلاب در بخش‌های دانسفهان، شال، سگزآباد، و آبگرم در طول دو سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای سال 84 تا اواخر سال 90 بیش از پنج‌ هزار و 324 فقره انشعاب خطوط لوله‌‌کشی آب برای مشترکان نواحی رامند، شال، آبگرم و سگزآباد راه‌اندازی شده است که نسبت به استان‌ها و شهرستان‌های دیگر در سطح کشور رقم بسیار بالایی برآورد می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا افزود: در طول عمر دولت‌های نهم و دهم همچنین بالغ بر سه هزار عنوان انشعاب مربوط به فاضلاب‌های شهری از سوی اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا به متقاضیان و مشترکان وا‌گذار شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌‌های انجام شده در این اداره در حوزه بازرسی و بازدید از چاه‌ها مخازن بزرگ آبی در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: در تمام شهر‌ها و نواحی این شهرستان تاکنون این عملیات توسط مهندسان و کارشناسان مربوط سازمان و آب و فاضلاب به مرحله انجام رسیده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در طول هفت سال گذشته بیش از هشت هزار و 667 عنوان کنتور مسدود و فرسوده از سوی بازرسان و سر‌ناظران اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا تعویض و نمونه جدید آن برای مشترکان در منازل نصب شده است، افزود: در زمینه تعویض خطوط فرسوده انتقال آب نیز در حال انجام مقدمات برای اصلاح هستیم که طی ماه‌های آینده در بویین‌زهرا اجرایی می‌شود.

وی تعداد انشعابات فرسوده‌ای را که تا‌کنون توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا و نمایندگی‌های آن در بخش‌های مختلف اصلاح شده‌اند را هفت هزار و 250 فقره برشمرد و تصریح کرد: این مقدار هر ساله در حال افزایش بوده و بازرسان و مهندسان این اداره از حداکثر توان و ظرفت خود برای این منظور در بخش‌های مختلف این شهرستان استفاده می‌کنند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه لزوم استفاده صحیح از منابع آبی در کشور بسیار زیاد است، عنوان کرد: امروز اگر بتوانیم به نحو احسن از ذخایر آبی در کشور بهره‌برداری کنیم قطعا آیندگان نیز می‌توانند به مقدار بیشتری از این منابع خدادادی استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول