اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بویین ‌زهرا خبر داد

تحصیل 3500 دانشجو در دانشگاه پیام نور بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌ زهرا از تحصیل بیش از 3‌هزار و 615 دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

تحصیل 3500 دانشجو در دانشگاه پیام نور بویین ‌زهرا

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از بویین ‌زهرا، عبد‌الله گنجی صبح امروز در دیدار با جمعی از جوانان دانشجو شهرستان بویین ‌زهرا با تبریک سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار کرد: جوانان جامعه اسلامی امروز با اقتدا به این شهید بزرگوار و تأسی از احکام اسلامی زمینه شکوفایی و قدرت‌نمایی معنوی خویش را در جهان فراهم کرده و موجب شکست و نابودی دشمنان می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به لزوم برنامه‌سازی مناسب برای نوجوانان و جوانان در جامعه عنوان کرد: امروز نیازمند این هستیم که با اندیشه‌های نو و جذاب عرصه را برای حضور هر چه بیشتر و آگاهانه‌تر جوانان در صحنه مهیا کرده و سبب اقتدار و عزت روز افزون مسلمانان شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و 615 دانشجو به صورت فراگیر و سراسری در دانشگاه پیام نور شهرستان بویین ‌زهرا مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: قطعا با تلاش و کوشش‌های خستگی ناپذیر جوانان و نوجوانان کشور عرصه برای تبدیل ایران اسلامی به قدرتی بزرگ و علم محور فراهم می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌ زهرا شور و علاقه وافر جوانان و نوجوانان کشور برای علم‌اندوزی را ارزشمند و قابل تقدیر عنوان و بیان کرد: حضور پر انرژی و امیدوار‌کننده جوانان در عرصه‌های علم و تلاش بیانگر این است که جمهوری اسلامی ایران امروز در مسیر تولید علم و شکوفایی قرار گرفته است و هیچ قدرتی نمی‌تواند، مانع جوشش و تلاش‌های جوانان ایران اسلامی شود.

گنجی با بیان اینکه لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در دانشگاه‌ها و همچنین مراکز آموزش عالی بسیار زیاد است، تصریح کرد: دشمنان امروز با شبیخون گسترده فرهنگی سعی می‌کنند تا اصل دینی و ارزشی را از جوانان ما دور کرده و موجب تخریب اصالت آنان شوند.

وی دانشجویان و اساتید را در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان عنوان و بیان کرد: امروز هر یک از اساتید و دانشجویان بصیر و توانمند ایران اسلامی وظیفه دارند تا با انواع طرح‌ها و ایده‌های نو و دینی خود زمینه را برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای ایران اسلامی فراهم کرده و سبب اقتدار نظام اسلامی شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌ زهرا در خاتمه با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس اخبار این دانشگاه خاطرنشان کرد: ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی قطعا با مشارکت خود در عرصه‌های متخلف دشمنان و معاندان نظام اسلامی را شکست داده و بر عزت و جلال خویش می‌افزایند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول