اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تابستان صورت می‌گیرد

بازدید از مدارس بویین‌ زهرا برای اطمینان از ثبت‌نام‌ دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به فصل ثبت‌نام دانش‌آموزان گفت: در ایام تابستان بازدید‌های مستمر و مداومی از مدارس و مجتمع‌های‌آموزشی شهرستان بویین‌ زهرا صورت می‌گیرد.

بازدید از مدارس بویین‌ زهرا برای اطمینان از ثبت‌نام‌ دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، علی‌اصغر رجبی‌سگزآبادی در چهارمین جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان شهرستان بویین ‌زهرا که در آموزش و پرورش بویین زهرا برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: ماه‌های رجب و شعبان فرصتی بسیار مغتنم و ارزشمند هستند که مسلمانان باید در این ماه با عبادات و دعاهای خالصانه خود را برای پذیرایی از ماه پر فضیلت رمضان آماده کرده و موجب سعادت خویش شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا افزود: خداوند متعال به همه انسان‌ها وعده داد که در صورت انجام اعمال نیک و تقوا در جهان مادی می‌توانند به بهشت رضوان الهی دست‌یافته و رستگار شوند.

وی با بیان اینکه امتحانات پایان سال تحصیلی 91-90 با شور و حال خاص و نظمی بسیار خوب در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی و آغاز نام‌نویسی از دانش‌آموزان در مقطع راهنمایی شایسته است که مدیران و مربیان آموزشی کمال همکاری و تعامل را با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان داشته تا زمینه برای ثبت‌نام هر چه بهتر و دقیق‌تر دانش‌آموزان فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه در برخی مدارس به طور معمول نواقصی در حوزه تکمیل پرونده‌های دانش‌آموزی مشاهده می‌شود، عنوان کرد: در تابستان جاری از تمام معاونان آموزشی و مدیران مدارس تقاضامندیم تا از حداکثر توان خویش برای ثبت‌نام هر چه بهتر و منظم‌تر از دانش‌آموزان بهره‌ بگیرند و موجب رضایت بیشتر دانش‌آموزان در مقاطع  تحصیلی مختلف شوند.

رجبی‌سگزآبادی بیان کرد: قرار است که در مدت 3 ماه تابستان نیز بازدید‌های مستمر و منظمی از تمام مدارس و مجتمع‌های‌ آموزشی بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌ زهرا صورت پذیرد.

وی با اشاره به لزوم هم‌گرایی هر چه بیشتر مربیان پرورشی و نهاد‌های فرهنگی برای بهره‌گیری هر چه بیشتر دانش‌آموزان از اوقات فراغت تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که هر ساله در ایام تابستان وجود دارد، این است که چگونه می‌توان با برنامه‌ها و طرح‌های نشاط و تعالی زمینه را برای غنی‌تر کردن اوقات دانش‌آموزان فراهم کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در حوزه نخبه‌پروری در شهرستان بویین‌ زهرا عنوان کرد: در سال تحصیلی 92-91 برنامه‌های متنوعی در حوزه نخبه‌پروری در دانش‌آموزان و نوجوانان تدارک دیده شده که به صورت مستمر و دائمی در مدارس مختلف بویین زهرا به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول