اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس:

اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مسئولان بویین‌ زهرا است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌ زهرا و آوج در مجلس شواری اسلامی گفت: اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مسئولان اجرایی در این شهرستان است.

اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مسئولان بویین‌ زهرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، روح‌الله عباسپور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه در طول دولت‌های نهم و دهم بیش از شش دانشگاه علمی و تحقیقاتی در راستای نهضت تولید علم و سازندگی در این شهرستان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: تمام خدمات‌ و فعالیت‌های انجام شده در شهرستان بویین‌ زهرا در هفت سال اخیر بسیار گسترده و همچنین چشمگیر است.

نماینده مردم بویین‌ زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه صنعتی و معدنی نیز در این شهرستان اقدامات محوری بسیار زیادی در طول چند سال اخیر به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است، افزود: تکمیل و بهره‌برداری از چهار شهرک بزرگ صنعتی در بخش‌های مختلف بویین زهرا نشان‌دهنده عزم جدی دستگاه‌ها برای ادامه مسیر سازندگی و توسعه صنعتی در این شهرستان است.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات فرماندار سابق بویین زهرا در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کلان خدماتی و عمرانی در شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: قطعا مسئولان و مدیران اجرایی در کشور با روحیه تلاشگری و وحدتی که دارند می‌توانند مقدمات دست‌یابی نظام اسلامی به قله‌های رفیع و جاودانه توسعه را مهیا کرده و سبب حیرت و شگفتی کشور‌های دیگر شوند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شواری اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه و مشکل عمده‌ای شهرستان بویین‌زهرا در حوزه توسعه مربوط به اشتغال جوانان است، عنوان کرد: امیدواریم که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار جدید این مشکل که مهم‌ترین دغدغه مردم است تا حد امکان برطرف شده و مقدمات رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر مردم از مسئولان فراهم شود.

عباسپور لزوم توجه بیشتر به مقوله کشاورزی در بویین‌ زهرا بسیار مهم و اثرگذار دانست و خاطر‌نشان کرد: باید از ظرفیت تمام عیار دستگاه‌ها برای این منظور استفاده شده تا زمینه برای توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان نیز آماده شود.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بویین‌زهرایی از استعداد و انگیزه بسیار بالایی در رشد و شکوفایی برخوردار هستند، بیان کرد: دولت و مسئولان دیگر باید با حمایت‌های جدی‌تر از جوانان موجب تعمیق هر‌چه بیشتر آنان با مفاهیم، ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول