اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین‌ زهرا:

پیگیری امور زیربنایی اولویت امسال شهرداری بویین زهرا است

خبرگزاری فارس: شهردار بویین‌ زهرا گفت: پیگیری امور زیر‌بنایی و عمرانی اولویت امسال شهرداری بویین‌ زهرا است.

پیگیری امور زیربنایی اولویت امسال شهرداری بویین زهرا است

علی صفری در حاشیه بازدید از بوستان امام علی (ع) بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه شهرداری‌ها به عنوان نهادی خد‌متگزار و متولی امور عمرانی در کشور در خط مقدم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان قرار دارند، اظهار کرد: فعالیت‌ها و حوزه خدمات‌رسانی‌ شهر‌داری‌ها بنا بر قوانین موجود بسیار گسترده و متنوع است که اقدامات و برنامه‌های عمرانی و فرهنگی شاخص‌ترین این برنامه‌ها هستند.

شهردار بویین‌‌زهرا با اشاره به اینکه مدیریت شهری در عصر کنونی بسیار ضروری و مهم است، عنوان کرد: باید با آموزش‌های لازم، کارآمد و همچنین مفید به مدیران و کارکنان نهادها و ارگان‌های مختلف زمینه برای توسعه همه‌جانبه در روستاها و شهرهای مختلف فراهم شود.

وی توجه به امور زیرساختی و نیز اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های شهرداری بویین ‌زهرا در سال 91 اعلام و بیان کرد: از ابتدای سال 1388 تا‌کنون بنابر آمار موجود در شهرداری بویین ‌زهرا بیش از ده‌ها پروژه عمرانی در حوزه فضای سبز، بهسازی معابر، زیر‌سازی، جدول‌گذاری، آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر، بهسازی و احداث میادین جدید در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

شهردار بویین ‌زهرا ادامه داد: بهره‌برداری از بوستان بسیار بزرگ امام علی (ع) در حاشیه شهر بویین زهرا نیز از اقدامات محوری شهرداری بویین ‌زهرا در سال گذشته بوده است که بسیار نیز مورد رضایت و استقبال شهروندان بویین‌ زهرایی و روستاهای تابعه قرار گرفته است.

صفری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای ساماندهی حمل و نقل شهری در بخش مرکزی شهرستان بویین‌ زهرا در طول سال‌های اخیر تصریح کرد: با اجرای این طرح میزان رضایت شهروندان از وضعیت حمل و نقل عمومی افزایش بسیار چشمگیری پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودرو‌های شخصی و عمومی از دیگر فعالیت‌هایی بوده که در حوزه خدمات شهری تا‌کنون به مرحله انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته با نهاد‌های عمرانی دیگر در بویین‌ زهرا پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی متعددی در بخش مرکزی شهرستان بویین‌ زهرا به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول