اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه بویین‌زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه بویین‌زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا بعد از ظهر امروز با حضور سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام اسد‌الله رضوانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا و جمعی از مسئولان بویین‌زهرایی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهرستان برگزار شد.

سردار سالار آبنوش در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همه باید در این ماه پر‌خیر و برکت با دعا و مناجات زمینه را برای توفیق و سعادت خویش فراهم کرده و سبب اقتدار نظام اسلامی شویم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: قطعا مسلمانان امروز با اتحاد و برادری در مسیر اقتدار اسلامی حرکت کرده و مقدمات شکست کامل مستکبران و زورگویان عالم را فراهم می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز با بیان اینکه قدرت معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز موجب اقتدار و عزت کشور شده است، تصریح کرد: ملت ایران به خوبی در 33 سال گذشته اثبات کرده‌اند که با شجاعت در مسیر تبعیت از آرمان‌های امام خمینی (ره) گام برداشته و در این راه از هیچ حکومتی نیز هراس و ترس ندارند.

همچنین حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان امروز تهاجم گسترده‌ای را در عرصه جنگ نرم آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: وظیفه نهاد‌های فرهنگی و به‌ویژه مسئولان اجرایی در جامعه این است که با برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر زمینه را برای عدم شکل‌گیری طرح‌ها و پروژه‌های کینه‌توزانه‌ استکبار و غرب فراهم کرده و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا افزود: جوانان و نوجوانان باید با انگیزه و اراده معنوی خویش در مسیر توسعه نظام اسلامی قدم برداشته و موجب سرافرازی و عزت جاودانه مردم ایران اسلامی شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا نیز در ادامه با اشاره به لزوم توجه به عرصه‌های دینی و معنوی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که با انجام اعمال نیک می‌توان به بهشت رضوان دست‌یافت و به سعادت حقیقی رسید.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر عنوان کرد: همواره باید با یاد خدا و دوری از گناهان در زندگی زمینه را برای سعادت و رستگاری خود و جامعه مهیا کرد و موجب شکست طرح‌های دشمنان شد.

در ادامه داود بهرامی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا با تبریک اعیاد شعبانیه در کشور اظهار کرد: اسلام در همه حال به مسلمانان سفارش می‌کند که با اتحاد و یکپارچگی زمینه را برای شکستن کامل کفار و مستکبران فراهم کرده و سبب اقتدار اسلام شوید.

وی ادامه داد: استکبار امروز به دنبال این است که با تخریب آرمان‌های انقلاب اسلامی عرصه را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده و آن را شکست دهد.

همچنین سرپرست جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا نیز در سخنانی با بیان اینکه سپاه امروز در عرصه‌های مختلف موجب اقتدار کشور شده است، تصریح کرد: این نهاد مقدس با الگوگیری از سیره و منش ائمه اطهار زمینه‌ای بزرگ را برای اقتدار ایران اسلامی مهیا کرده و موجب شکست دشمنان و معاندان شده است.

حسین رجبی افزود: امروز وظیفه اقشار مختلف ملت ایران اسلامی این است که با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر عرصه را برای جهش بزرگ کشور در عرصه‌های گوناگون مهیا کرده و سبب عزت و برتری اسلامی عزیز در جهان شوند.

در خاتمه این مراسم داود بهرامی از سمت خود تودیع و حسین رجبی به عنوان سرپرست جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا معرفی و در جایگاه خود منصوب شد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول