اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا خبر داد

افزایش شاخصه‌های سلامت و بهداشت در بویین‌ زهرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: شاخصه‌های سلامت و بهداشت در بویین‌ زهرا در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

افزایش شاخصه‌های سلامت و بهداشت در بویین‌ زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر یکشنبه در جلسه سلامت شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری بویین زهرا برگزار شد با بیان اینکه لزوم اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه بسیار ضروری و امری مهم است، اظهار کرد: مسئولان و متولیان بهداشت در شرایط کنونی وظیفه دارند تا با برنامه‌ و طرح مدون زمینه را برای توسعه امر سلامت در شهر‌ها و بخش‌های مختلف کشور فراهم کرده و موجب تداوم فعالیت‌های بهداشت شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه شاخصه‌های سلامت در این شهرستان در طول سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است، افزود: امیدواریم که با تلاش هر‌چه بیشتر متولیان شبکه بهداشت در این شهرستان زمینه برای تحقق وعده‌های کلان بهداشتی و پزشکی محقق شده و رضایت‌مندی مردم در این شهرستان روز‌ به ‌روز افزایش پیدا کند.

وی ضرورت ترویج سلامت در بین جوانان و دانش‌آموزان را از وظایف بسیار خطیر متولیان و مسئولان نهادهای فرهنگی دانست و بیان کرد: باید ضمن اجرای سازو‌کارهای مناسب زمینه برای رونق برنامه‌های مربوط به بهداشت و سلامت در مدارس فراهم شده و سبب ایجاد نشاط و امید در بین نوجوانان شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه در حال حاضر برخی از دستگاه‌ها نسبت به مسائل مربوط به سلامت کم‌توجه هستند، تصریح کرد: طرح‌های سلامت در جامعه در صورتی تداوم می‌یابد که تعامل و هم‌اندیشی میان مسئولان امر برقرار بوده و هیچگونه اختلافی در خلال اجرای کار وجود نداشته باشد.

شاه‌محمدی با اشاره به فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌ زهرا در طراحی و ایجاد برنامه‌های سلامت در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان عنوان کرد: باید گفت که فعالیت‌ها و اقدامات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دو سال اخیر بسیار مثبت و راهگشا بوده است.

وی با بیان اینکه فصل تابستان زمان بسیار مناسبی برای آموزش طرح‌های سلامت به جوانان و نوجوانان است، بیان کرد: باید ادارات و ارگان‌های شهری در این موضوع با اتفاق نظر زمینه‌ای قوی را برای اجرای طرح‌های سلامت مهیا کرده و مقدمات آشنایی هرچه بیشتر اقشار جوانان و دانش‌آموزان با فرهنگ سلامت را روز‌ به‌ روز در سطح کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول