اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا:

30 هیئت ورزشی در بویین ‌زهرا فعال هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا گفت: در حال حاضر بیش از 30 هیئت ورزشی در شهرستان بویین ‌زهرا مشغول به فعالیت هستند.

30 هیئت ورزشی در بویین ‌زهرا فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علیرضا حیدری صبح امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران شهرستان بویین زهرا با تبریک اعیاد شعبانیه در کشور اظهار کرد: این ماه فرصتی بسیار ارزشمند و مفید برای افزایش عبادات و نیایش‌های فردی در راستای نزدیکی به خداوند متعال است.

وی افزود: همه مسلمانان و به ویژه شیعیان باید با تقویت بینش‌ها و اندیشه‌های خود در این ماه زمینه را برای سعادت‌مندی و عزت جامعه اسلامی فراهم کرده و سبب شکست طرح‌های دشمنان شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 30 هیئت ورزشی مختلف در بخش‌مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: امیدواریم که با حمایت‌های ویژه‌تر مسئولان زمینه برای شکوفایی استعداد‌های ورزشی جوانان و نوجوانان این شهرستان مهیا شود.

حیدری اشاعه فرهنگ ورزش و تندرستی در جامعه را از وظایف بسیار سنگین و همچنین مهم مسئولان ورزشی و دیگر متولیان عنوان و بیان کرد: هر چه‌قدر که جامعه به سوی ورزش و انجام تحرکات سوق یابد به همان اندازه هم می‌توان به پویایی و نشاط آن امیدوار بود و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی انجام شده در اداره ورزش و جوانان بویین‌ زهرا در 2 سال گذشته افزود: برپایی نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی و هنری، اعزام ورزشکاران رشته‌های مختلف به اردوهای زیارتی راهیان‌نور، برگزاری همایش‌های فرهنگی، برپایی حلقه‌های شجره طیبه صالحین برای نوجوانان و جوانان ورزشکار و نیز انتشار و توزیع هزاران عنوان از بسته‌های فرهنگی ویژه ایام مختلف سال از جمله برنامه‌های محوری بوده که در 2 سال گذشته در این اداره به انجام رسیده و بسیار نیز مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با اشاره به نقش ویژه و بسیار مؤثر مسئولان و فرماندار بویین زهرا در توسعه ورزش‌های همگانی در بویین زهرا خاطرنشان کرد: توجه و حمایت‌های ویژه مسئولان از ورزش در شهرستان بویین زهرا همواره موجب تداوم روحیه نشاط در ورزشکاران این شهرستان بوده است.

حیدری برپایی همایش‌های پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در کشور را امری ارزشمند و بسیار مفید عنوان و تصریح کرد: قطعا همت و اراده بلند از سوی مسئولان می‌تواند در احیای هر چه باشکوه‌تر ورزش‌های همگانی در استان‌های مختلف کشور مؤثر باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول