اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

ترویج بدحجابی هدف دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: دشمن در جنگ نرم با ترویج بدحجابی و ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

ترویج بدحجابی هدف دشمن در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با انتقاد از گرانی‌های اخیر در جامعه، بر لزوم مبارزه با گرانی و گرانفروشان تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌هایی که می‌توانند در مبارزه با گرانی و افزایش قیمت‌ها موثر باشند، باید با تمام قدرت وارد صحنه شوند و نگذارند تا عده‌ای با گرانفروشی فضای جامعه را مخدوش کنند.

وی، با بیان اینکه با وجود گرانی نان مردم از کیفیت نان عرضه شده راضی نیستند، افزود: با توجه به اینکه قیمت نان در روزهای اخیر افرایش یافته است، اما کیفیت نان در آستارا تغییر چندانی نکرده و باید برخورد قانونی با نانوایی‌هایی که نان‌های بدون کیفیت به مردم عرضه می‌کنند را توسط دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد.

خطیب جمعه آستارا، با تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، جوانان ایران اسلامی را سرمایه ملی کشور خواند و تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام از طریق جنگ نرم و به ویژه ترویج بدحجابی و ناهنجاری‌های اجتماعی خانواده‌ها و جوانان ما را هدف گرفته است.

این مسئول تهاجم فرهنگی را دارای ابعاد گسترده‏ای دانست و عنوان کرد: در این زمینه دستگاه‌های متولی گسترش و تبیین فرهنگ اسلامی در کشور به ویژه تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت هدایت مردم به ویژه نسل جوان را بر عهده دارند، باید بیشتر دقت و کار کنند.

حافظ‌نیا با تسلیت سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله صدوقی از یاران صدیق و با وفای امام (ره) و مردی از سلاله پاک تشیع علوی و ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) بود که تمام وجود خود را وقف اسلام و مردم می‌کرد.

وی با اشاره به سالروز سقوط هواپیمای مسافری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکا، اضافه کرد: در این حادثه شوم که توسط آمریکای جنایتکار اتفاق افتاد 298 نفر از مردم بی‌گناه و مظلوم به شهادت رسیدند که این جنایت آمریکا هرگز قابل گذشت و التیام نیست.

امام جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز قلم یادآور شد: کسانی که به نوعی در راه اعتلای فرهنگی و تنویر افکار عمومی گام گذاشته‌اند باید حرمت قلم را حفظ کنند و از هرگونه تهمت ناروا و تخریب خودداری کنند.

این مسئول فرا رسیدن ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و متذکر شد: خدمات ارزنده و ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت در کشور وصف‌ناپذیر است.

حافظ‌نیا، اذعان داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به تمام تحرکات دشمن در منطقه اشرافیت کامل دارند و با هرگونه توطئه‌های دشمنان نظام و مردم ایران اسلامی با درایت و آگاهی به شدت برخورد می‌کنند.

ا‌نتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول