اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسج هنرمندان یزد:

هنرمندان فرماندهان جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان استان یزد، هنرمندان را فرماندهان جنگ نرم نامید.

هنرمندان فرماندهان جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، علی‌محمد پارسائیان عصر امروز در جمع هنرمندان بسیجی ابرکوه اظهار داشت: هنرمندان فرماندهان جنگ نرم هستند و اگر می‌خواهیم انقلابی پویا داشته باشیم باید از آنان بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: باید به شهید آوینی تأسی کنیم که برای نشان دادن دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده تلاش کرد و هنرمندان امروز نیز باید به آینده نگاه داشته باشند.

پارسائیان با اشاره به تأسیس کانون بسیج هنرمندان در 9 شهرستان استان یزد اظهار داشت: کانون ابرکوه در طی یک سالی که از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، فعالیت‌های بسیار خوبی از خود نشان داده است.

وی افزود: برگزاری دو جشنواره آواها و نواها همچنین جشنواره تعزیه نشان از استعداد بالای فرهنگی این شهرستان دارد و ابرکوه می‌تواند میزبان و پایگاه بسیاری از فعالیت‌های استانی بسیج هنرمندان باشد و تلاش می‌کنیم که این امر محقق شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه نیز در این همایش با اشاره به اینکه 170 نفر عضو بسیج هنرمندان ابرکوه هستند، اظهار داشت: هنرمندان بسیاری می‌توانند در این جمع حضور داشته باشند که از آنان دعوت به همکاری می‌کنیم.

محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه تمامی هنرمندان بسیجی هستند، افزود: بسیج هنرمندان ابرکوه تمام هنرمندانی را که برای اعتلای هنر اسلامی گام برمی‌دارند، حمایت می‌کند.

اکبری اظهار داشت: بسیج هنرمندان ابرکوه به بزرگی جایی که ایستاده است فکر نمی‌کند بلکه به هدف بزرگی که در پیش دارد، می‌اندیشد و هدف بزرگ بسیج هنرمندان در راستای اهداف مقدس بسیج 20 میلیونی و رضایت مقام معظم رهبری است.

وی افزود: باید با تلاش و همدلی و قبول مسئولیت در اعتلای فرهنگ بکوشیم و مسئولان نیز در این راستا بکوشند زیرا ما از کمترین امکانات که داشتن یک سالن مناسب است، محروم هستیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول