اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی-کاربردی کشور

تمرکز در فعالیت‎های ایجابی پاسخ مناسب برای جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی-کاربردی کشور گفت: تمرکز در فعالیت‎های ایجابی پاسخ مناسبی به تهاجم نرم دشمن است.

تمرکز در فعالیت‎های ایجابی پاسخ مناسب برای جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد‎مهدی فیضی بعد از ظهر امروز در جمع رؤسای مراکز دانشگاه علمی ـ کاربری گلستان اظهار داشت: پاسخ‎دهی به تهاجم نرم دشمن باید به صورت غیرمستقیم انجام شود و با آشنا ساختن جوانان با فرهنگ غنی دینی مقدماتی را فراهم کنیم تا جوان خودش را در مقابله با تهاجم فرهنگی قرار دهد.

وی عکس‎العمل مناسب در تهاجم فرهنگی را تمرکز در فعالیت‎های ایجابی دانست و افزود: اگر ما خودمان حرف برای گفتن داشته باشیم جوانان به سمت فرهنگ دیگری نخواهند رفت.

فیضی غنی‌سازی اوقات فراغت را از بهترین کارکردها برای تهاجم فرهنگی برشمرد و اذعان کرد: فعال ساختن بسیج دانشجویی، کرسی‎های آزاداندیشی برای رفع شبهات، برگزاری کلاس‎های هم‌اندیشی کمک می‎کند تا ما بتوانیم به جریان‎های وارداتی پاسخ مناسب دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه جامع علمی- کاربردی با اشاره به اینکه در راستای فعالیت‎های فرهنگی این دانشگاه اقدامات مؤثری را انجام داده است خاطر نشان کرد: برای اینکه فعالیت‎های فوق برنامه در این دانشگاه به صورت متمرکز انجام شود راه‎اندازی باشگاه علمی ـ کاربردی در استان‎ها را در دستور کار قرار داده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه علمی ـ کاربردی برای نخستین بار در سه استان کشور محقق خواهد شد تصریح کرد: با اجرای این طرح در سه استان کشور اگر موفقیت‎های مورد نظر حاصل شود برای سال آینده این باشگاه را در تمام استان‎ها محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول