اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان:

مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم استحاله فرهنگی است

خبرگزاری فارس از گرگان: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از طریق جنگ نرم، استحاله فرهنگی است.

مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم استحاله فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فر بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماهواره و سایت‎ها ‎با تبلیغ منفی در خانواده‎ها خصوصا نسل جوان می‎کوشند تا با ایجاد شبهات مختلف آنها را نسبت به اعتقادات ضعیف کنند که این مسئله وظیفه را برای دستگاه‎های فرهنگی سنگین‎تر می‎کند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت اساتید، علما و روحانیون دفن شبهات دشمنان است تصریح کرد: طرح نشاط معنوی با ایجاد بسترهای بصیرت‎افزایی در تلاش است تا جوانان و نوجوانان در زمینه مسائل دینی و اعتقادات رشد پیدا کرده تا در برابر شبهات دشمن پاسخی دشمن‎شکن بدهند.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان اضافه کرد: لازم است نهادهای فرهنگی با هوشیاری کامل و به طور هماهنگ، نسبت به عملکرد مناسب در عرصه‎های دینی، احکام و معارف اسلامی تلاش کنند.

سلیمانی‎فر در بخش دیگری از سخنانش به "حدیث لوح" که سند محکمی بر امامت ولی‎عصر (عج) دارد، اشاره کرد و یادآور شد: کمال حضرت مهدی (عج) به سان موسی‎بن‎عمران (ع)، قدر و منزلتش همچون عیسی (ع)، صبر و استقامتش همچون ایوب (ع)، و صفت رحمت‎للعالمین که مخصوص پیامبر (ص) است نیز به امام زمان (عج) نسبت داده شده تا همگان بدانند بقیة‎الله‎الاعظم مظهر رحمت الهی برای عالمیان است.

وی بالاترین اعمال را انتظار فرج عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که در راه امام زمان (عج) قدم می‎گذارند به راه صلاح و عاقبت بخیری رهنمون خواهند شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول