اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌ زهرا:

تقویت روحیه بینشی از راه‌های مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا گفت: تقویت روحیه بینشی از راه‌های مهم مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

تقویت روحیه بینشی از راه‌های مقابله با جنگ نرم است

سجاد اینانلو در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه اقتدار و عزت کشور مرهون رزمندگان، جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امروز وظیفه آحاد ملت این است که با بصیرت و آگاهی همه‌جانبه در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته و نقشه‌های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا افزود: قطعا جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نیز همپای آحاد دیگر با حفظ روحیه انقلابی و بصیرتی خویش مقدمات دست‌یابی کشور به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه را فراهم می‌کنند.

وی فشار‌ها و تحریم‌های گسترده دشمنان علیه پیشرفت‌های ملت ایران را شکست خورده و نابود شده عنوان و تصریح کرد: اراده و عزمی که ملت به لطف خداوند متعال امروز از آن برخوردار است، سبب شده که مسیر علم و فناوری همواره برای ایران اسلامی مرتفع و هموار بوده و هیچ حکومتی جرات تعدی به این پیشرفت‌ها را نداشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا توجه دائم و همیشگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه دینی و همچنین ملی تمام مردم عنوان و خاطرنشان کرد: باید همواره با تلاش و دغدغه بیشتر نام و یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود تا زمینه برپایی نظامی مقتدر‌تر و منسجم‌تر فراهم شود.

اینانلو مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار را در شرایط کنونی وظیفه حساس و ضروری تمام آحاد ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: تقویت روحیه بینشی و ارزشی و نیز توجه به عرصه‌های معنوی تنها راه مقابله با هجمه‌های گسترده غرب علیه ایران اسلامی است.

وی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در جامعه در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد که در عرصه فرهنگی از حداکثر توان و قدرت فکری و روحی خویش استفاده کنیم تا مقدمات شکست نقشه‌های شوم دشمنان مهیا شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا در خاتمه با بیان اینکه فعالیت‌‌ها و خدمات متعددی در طول سال توسط این اداره برای خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: قطعا با وحدت و انسجام قوی‌تر می‌توان به اقتدار و عزت حقیقی دست‌ یافت و نقشه‌های استکبار را خنثی کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول