اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌زهرا:

بصیرت انقلابی جوانان موجب هراس دشمنان اسلام شده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا گفت: بصیرت انقلابی جوانان موجب هراس و وحشت دشمنان اسلام شده است.

بصیرت انقلابی جوانان موجب هراس دشمنان اسلام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، سجاد‌ اینانلو عصر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا با تبریک هفته جوان، اظهار کرد: بصیرت و آگاهی همه‌جانبه جوانان امروز در کشور موجب ایجاد هراس در دل دشمنان اسلام شده و آنان را به تکاپو واداشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به نقش گسترده جوانان در توسعه و اقتدار کشور افزود: انگیزه و توان مضاعف جوانان ایرانی سبب این شده که نام و نشان جمهوری اسلامی ایران امروز بر فراز قله‌های علم و دانایی به اهتزاز درآمده و حیرت جهانیان برانگیخته شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلامی در دوران جنگ سخت با شجاعت و مردانگی به تمام معنا دشمنان و متجاوزان را به مجبور به عقب‌نشینی از خاک مقدس کشور کرده‌اند، تصریح کرد: امروز همه ما باید با تلاش و کوشش در راه اعتلای نام انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن پاسدار خون شهدا بوده و به آرمان‌های آن شهیدان والا مقام و بلند مرتبه ادای دین و احترام کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه دشمنان و معاندان امروز در لباس تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به میدان مبارزه علیه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آمده‌اند، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی در این نبرد نیز به همه متجاوزان و زورگویان غرب و شرق قطعا نشان می‌دهد که به دین مبین اسلام و آرمان‌های دینی پایبند بوده و به آنان احترام می‌گذارد.

اینانلو فشار‌ها و تحریم‌های استکبار و غرب علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده و فرو ریخته دانست و افزود: ملت ایران همچنان با قدرت، عظمت و اراده والای خود در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کرده و در این راه هیچ قدرت و حکومتی نیز نمی‌تواند ذره‌ای از عزم و اراده ملت بکاهد.

وی ضرورت برنامه‌سازی برای جوانان و نوجوانان کشور در راستای تقویت بینش‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بسیار لازم و مهم دانست و خاطر‌نشان کرد: مسئولان و مدیران فرهنگی و دینی در جامعه باید با برنامه‌ریزی و ارائه راه‌ کار‌های فرهنگی و ارزشی عرصه را برای حضور و استقبال هر‌چه بیشتر جوانان از امور دینی را مهیا کرده و موجب شکست نقشه‌های شوم دشمنان در عرصه شبیخون فرهنگی شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول