اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جامعه وعاظ کشور:

مثل شیر در مقابل توطئه دشمنان می‎غریم / هرکس به نظام خیانت کند رسوا می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه وعاظ کشور گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست و مردم این مملکت مثل شیر در مقابل توطئه دشمنان غرش می‎کنند.

مثل شیر در مقابل توطئه دشمنان می‎غریم / هرکس به نظام خیانت کند رسوا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام جعفر شجونی در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر که در مسجد جامع شهر گرگان برگزار شد گفت: نظامی که با خون شهدا آبیاری شده هیچگاه پایمال نمی‎شود و هر کس به این نظام خیانت کند یقین بدانید رسوا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه‎های این کشور هستند تصریح کرد: در روز قیامت از مسئولانی که با نام شهدا به پست و جایگاهی در کشور رسیده ولی آرمان شهدا را به فراموشی سپردند، سوال می‌شود.

دبیرکل جامعه وعاظ کشور تاکید کرد: این کشور متعلق به شهداست که آن را به بهایی ارزان نخواهیم فروخت.

وی به داشتن حجاب و عفاف زنان در جامعه اسلامی تاکید کرد و متذکر شد: رضاخان به خاطر چادر زنان، 5 هزار نفر را از بین برد و آن را مایه اسارت زن می‎دانست اما هیچگاه نفهمید کشوری با فرهنگ عریان‎پروری آباد نمی‎شود.

دبیرکل جامعه وعاظ کشور با بیان اینکه آمریکا در خاورمیانه خون این همه افراد بیگناه را به زمین می‎ریزد خاطر نشان کرد: آمریکا کافر است و جنایت‎های زیادی انجام می‎دهد آن ‎وقت نیز فریاد حقوق بشر را لقلقه زبان خود نیز کرده است.

شجونی یادآور شد: شهدا از جان و مال و ناموس خود گذشتند تا ظلم، رشوه‎خواری و تضییع بیت‎المال مسلمانان در کشور وجود نداشته باشد و اگر در جامعه این حق و حقوق ضایع شود حتما خون شهدا گریبانگیرمان خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول