اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

سپاه در فضای سایبری دشمنان نظام را شکست داده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین کفت: سپاه در عرصه‌های علمی بسیار پیشرفت کرده و در فضای جنگ مجازی و سایبری دشمنان نظام را شکست داده است.

سپاه در فضای سایبری دشمنان نظام را شکست داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسدالله رضوانی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام پاسدار که به مناسبت هفته پاسدار در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) با همه توان و با همه اعضای خانواده خود وارد میدان مبارزه با دشمنان دین و اسلام شدند و از ارزش‌های دین اسلام محفاظت کردند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بهره‌گیری از پیام عاشورا در هشت سال دفاع مقدس به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و به یک الگو در جهان تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی وارد تمام عرصه‌های نظام شده و از آن‌ها حفاظت می‌کند و نمی‌گذارد دشمنان اسلامی کوچکترین ضربه‌ای به این انقلاب وارد کنند.

رضوانی بیان کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران در مقابل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به زانو درآمده‌اند.

 

روز پاسدار روز پاسداری از انقلاب اسلامی ست

وی روز پاسدار را روز پاسداری از انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هویت حفاظت و پاسداری از انقلاب شکل گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در همه عرصه‌های علمی، نظامی و فرهنگی پیشرفت کرده و با وجود تحریم‌های دشمن با قدرت در حال پیشروی و سبقت در مسیر رشد و تعالی علمی و فرهنگی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ثمرات بسیار ارزشمند انقلاب و نظام است.

رضوانی تشریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مجموعه ارزشمندی است که خدمات بسیاری را به نظام، انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی ارائه کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با معیارهای درست انقلاب اسلامی رشد کرده و قدرت و عظمت این نهاد مردمی به همین خاطر است و دشمنان نظام و اسلام از این نهاد ارزشمند هراس دارند.

وی یادآور شد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن ایستاده‌اند و دشمن با هر چهره‌ای که وارد میدان شود خواری و ذلت نصیبش می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: روحیه شهادت طلبی و رفتار علوی در تمام پاسداران سپاه وجود دارد و این روحیه نشأت گرفته از پیام عاشوراست و این مهم سبب شده سپاه به الگویی برای مردم آزاده جهان تبدیل شود.

رضوانی سنگ اندازی استعمارگران جهان را نشان از قدرت بسیار بالای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: امروز غرب، آمریکا و صهیونیست‌ها با تمام توان در مقابل ملت شریف ایران ایستاده‌اند اما تمام برنامه‌ها و راهبردهای آنها به شکست رسیده است.

وی با یادآوری ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های پاسداران در طول 33 سال بعد از پیروزی انقلاب، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و در مقابل تجزیه‌طلب‌ها ایستاد و محکم از تمامیت ارضی ایران دفاع کرد.

این مسئول ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز آمادگی زیادی در حوزه دفاع الکترونیک دارد و در این زمینه علمی بسیار توانمند شده، به طوری‌ که توانستند فضای مجازی و سایبر را ایمن کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول