اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه:

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انسانی در خانواده‌ها هستند

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه علمیه گفت: دشمنان با راه‌اندازی کانال‌های خوش آب و رنگ ماهواره‌ای به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انسانی و اسلامی در خانواده‌ها هستند.

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انسانی در خانواده‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری ظهر امروز در گردهمایی پاسداران شهرستان اردکان و میبد در حسینیه حماسه سازان اردکان با اشاره به نقش پاسداران در حفظ انقلاب اسلامی اظهار داشت: پاسداران در دوران دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیری از رشادت، شهامت و ایثار را خلق کردند و در سال‌های پس از آن نیز در سازندگی و رفع اثرات شوم جنگ تحمیلی از شهرها و روستاهای کشور نقشی موثر و تعیین کننده داشتند.

این مدرس حوزه علمیه با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن در تضعیف جایگاه خانواده افزود: در شرایط کنونی دشمن با راه‌اندازی کانال‌های ماهواره‌ای خوش آب و رنگ به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انسانی و اسلامی در خانواده‌های ایرانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان مردم به ویژه جوانان را با خود همراه کند.

وی پاسداری از ارزش‌های خانواده را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های پاسداران در شرایط کنونی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورداری از مهارت زندگی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک انسان کامل است و چنانچه افراد روایات و احادیث ائمه اطهار را درباره آیین همسرداری مطالعه کنند، می‌توانند بهترین شیوه‌ها را برای زندگی زناشویی و خانوادگی خود برگزینند.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: بعضی از مردها به علت مشغله کاری دخل و خرج خانواده را به همسران خود واگذار می‌کنند درحالی که نمی‌دانند با این کار عملا یکی از ابزارهای کنترل خانواده را از دست می‌دهند و از قدرت خود به عنوان مدیر خانواده می‌کاهند.

ماندگاری بیان کرد: برخی از مردها رفتار اجتماعی مناسب و شایسته‌ای دارند اما در داخل خانه و در برخورد با همسر و فرزندان خود بالعکس عمل می‌کنند و وجه دیگری از خود را به نمایش می‌گذارند و متوجه نیستند که با این رفتار ناپسند و غیراسلامی، چه ضربه سهمگینی به پیکره خانواده خود وارد می‌کنند و زمینه دور شدن اعضای خانواده را از خود فراهم می‌کنند.

این استاد اخلاق تصریح کرد: متاسفانه درحال‌حاضر شاهد بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم و ریشه بسیاری از این مشکلات نیز سست شدن بنیان‌های خانواده و بی‌تفاوت شدن والدین نسبت به فرزندانشان است.

این گردهمایی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و با حضور پاسداران شهرستان اردکان و میبد و خانواده‌های آنان همچنین بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج اردکان در حسینیه حماسه سازان برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول