اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

تحریم نفتی دشمنان کارساز نخواهد بود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: به بیش از صد و پنجاه کشور دنیا صادرات غیرنفتی داریم و تحریم نفتی دشمنان کارساز نخواهد بود.

تحریم نفتی دشمنان کارساز نخواهد بود

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، محسن رستمی در سخنرانی  پیش‌ از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیدند و این تکلیف ما را مشخص می‌کند.

رستمی ادامه داد: باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، سالی به یاد ماندنی و پر از موفقیت در عرصه تولید ملی رقم زنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما در بیانات رهبر فرزانه انقلاب مشخص است و ما وظیفه داریم با مصرف کالای داخلی، اشتغال جوانان و استقلال کشور را حمایت کنیم و تولیدکنندگان نیز باید کالای باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند.

رستمی خاطرنشان کرد: کشور ما از نظر مواد معدنی جزو 10 کشور برتر دنیاست و 60 نوع ماده معدنی در حال بهره‌برداری است و در تولید و صادرات سیمان در سطح مطلوبی قرار داریم.

وی تاکید کرد: به بیش از صد و پنجاه کشور دنیا صادرات غیرنفتی داریم و در صادرات مواد غذایی جزو 30 کشور اول دنیا هستیم و بیش از 2 میلیارد و پانصد میلیون دلار صادرات سهم صادرات استان کرمانشاه بوده است و این نشان می‌دهد تحریم نفتی دشمنان کارساز نخواهد بود.

رستمی گفت: 3 واحد در محصولات پتروشیمی استان با ظرفیت تولید یک میلیون و چهارصد هزار تن و 935 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری و 207 معدن در استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به مصوبات خوبی که در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه تصویب شد، افزود: هفتصد میلیارد تومان اعتبار برای توسعه تولید در استان تامین شد و اجرایی شدن پروژه خودروسازی در کرمانشاه با ایجاد اشتغال برای هزار نفر و با ظرفیت تولید پنجاه هزار خودرو در فاز اول و پنجاه هزار خودرو در فاز دوم از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه بوده است.

وی حمایت از واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات آنها، حمایت از سرمایه‌گذاری‌های جدید، توسعه صادرات و مدیریت واردات و جلوگیری از ورود کالای قاچاق را از برنامه‌های امسال عنوان کرد.

رستمی از کاهش قیمت مرغ در هفته آینده خبر داد و گفت: در پایان ماه، با برگزاری نمایشگاه، کالاهای مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب در اختیارشان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول