اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بروجن:

تحلیل درست مسائل ترفندهای دشمنان را خنثی می‎کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: تحلیل درست از مسائل ترفندهای دشمنان را خنثی کرده و آنان را در ضربه زدن به سپاه و انقلاب ناکام خواهد کرد.

تحلیل درست مسائل ترفندهای دشمنان را خنثی می‎کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین‎پور بعدازظهر امروز در جمع کارکنان و خانواده‎های سپاه ناحیه بروجن با تبریک اعیاد شعبانیه، به اهمیت پاسداری و ضرورت بها دادن به عنوان مقدس پاسداری اشاره کرد و اظهار داشت: نباید به پاسداری از حریم ولایت به عنوان شغل نگاه کرد زیرا توجه و الگوی پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم(ع) است.

وی افزود: باید جانبازی‎های حضرت ابوالفضل(ع) در راه ولایت را سرلوحه کار خود قرار داده و تابع محض رهبری معظم انقلاب باشیم.

وی تصریح کرد: امروز هجمه‎های دشمنان به سپاه و خانواده‎های آنان نسبت به دوران دفاع مقدس چندین برابر شده است که خانواده‎ها باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مسائل روز را بررسی کنند.

وی با اشاره به فتنه‎هایی که از اول انقلاب در کشور بروز یافته ادامه داد: دشمنان انقلاب در همه فتنه‌های فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی، عناصر کارآمد سپاه را هدف قرار داده‌اند تا بلکه بتوانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

به گفته وی تحلیل درست از مسائل خنثی‎کننده ترفندهای دشمنان است و آنان را در ضربه زدن به سپاه و انقلاب ناکام خواهد کرد.

حجت‎الاسلام علی دهقانی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن نیز در این مراسم اظهار داشت: رسالت سپاه، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که پاسداران با توجه به برخورداری از روحیه شهادت‎طلبی، انقلابی‌گری و جانفشانی‌های زائدالوصف خود همواره مورد عنایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: پاسداران با تاسی به مکتب عاشورا و اقتدا به شهدا همچنان در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی ذره‌ای از انجام رسالت خود عقب ننشسته و در برابر هیچ تهدید و فشاری کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول