اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اقشار شهرستان دامغان:

سپاه و بسیج خاری جاودانه در چشم دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اقشار شهرستان دامغان گفت: سپاه و بسیجیان باید به گونه‌ای تلاش کنند تا همیشه هم‌چون خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی باقی بمانند.

سپاه و بسیج خاری جاودانه در چشم دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عبدالحمید منشی‏زاده ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران با اشاره به هفته پاسدار اظهار داشت: خصوصیات یک پاسدار نمونه در حقیقت ادامه راه شهداست، همان طور که شهدا با نثار جان خود عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی آفریدند.

منشی‏زاده افزود: کسی که گوش به فرمان ولی‌فقیه خود باشد و تقوا را پیشه کار خود قرار دهد و امام(ره) را خط مشی زندگی و کار خود قرار دهد، او پاسدار نمونه است.

وی تصریح کرد: پاسداری حد و مرزی ندارد و باید گوش به فرمان بوده و برای حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تمام تلاش خود را بکند.

مسئول بسیج اقشار شهرستان دامغان با بیان اینکه باید درس ایثار و مردانگی را از شهدا آموخت، گفت: توجه به وصیت‌نامه شهدا که همه الگو گرفته از کلام امام(ره) است یکی از اصلی‌ترین رموز دست‌یابی به منش پاسداری است.

منشی‌زاده افزود: یک پاسدار بسیجی باید بداند که نیاز جامعه‌اش چیست و باید همیشه آماده باشد و در وسط میدان حضور داشته باشد و نگاهش به دو لب مبارک ولی‌فقیه باشد تا هر گاه که نیاز شد اقدام کند و این یک تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی محسوب می‌شود.

مسئول بسیج اقشار شهرستان دامغان اظهار داشت: پاسداری از خون شهدا وظایف تک تک ماست، چون آنها برای آرامش امروز ما جان شیرینشان را از دست دادند و از صیانت مملکت خود دفاع کردند.

وی اضافه کرد: باید در هر کاری تقوا را پیشه کنیم و به خانواده‌های شهیدان خدمت کنیم چرا که حق زیادی بر گردن ما دارند و ائمه معصوم را الگوی کار خویش قرار دهیم تا بتوانیم بخشی از پاسداری خود را ارائه نماییم و وظیفه اصلی ما در سپاه پاسداران همین است.

وی بیان داشت: سپاه و بسیجیان باید به گونه‌ای تلاش کنند تا همیشه هم‌چون خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول