اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان:

جوانان در نوک پیکان هجمه‌های دشمنان قرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان با اشاره به هجمه‌های نرم دشمنان به ویژه ترویج اعتیاد در جوامع اسلامی گفت: نوک پیکان دشمنان، جوانان را هدف قرار داده است.

جوانان در نوک پیکان هجمه‌های دشمنان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده عصر امروز در مراسم معرفی معاون امور جوانان استان کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمنان با تمام توان و بهره‌گیری از تمامی امکانات سعی در بی‌هویت کردن جوانان ما دارند.

به گفته وی دشمنان برای مقابله با انقلاب بر روی جوانان کشور سرمایه‌گذاری کرده و تمام توان خود را برای تخریب باورهای دینی آنان به کار بسته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ترویج مواد مخدر، مشروبات الکلی و برنامه‌های ضدفرهنگی سعی دارند جوانان جوامع اسلامی همچون ایران را از مسیر اصلی خارج کرده و آنان را به سمت تباهی سوق دهند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمنان را توسعه و اجرای کارهای فرهنگی و محتوایی دانست و افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی باید با تعامل و همسویی در راستای انجام برنامه‌های فرهنگی تلاش کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه جوانان نقش اساسی در تداوم و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارند، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در عرصه‌های مختلف انقلاب حمایتشان را از دستاوردهای نظام اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان، باید با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در راستای کشف، ساماندهی استعدادها و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با جدیت هرچه تمام‌تر تلاش شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان را قشر جوان تشکیل می‌دهند رسیدگی به مسائل و حل مشکلات آنها باید در اولویت برنامه‌های متولیان امور جوانان قرار گیرد.

به گفته حسن‌زاده برای دور ساختن جوانان از بسیاری از ناهنجاری‌های و آسیب‌های اجتماعی باید نیازهای فکری، جسمی و فرهنگی جوانان شناسایی و برای هدایت آنها به سمت خودباور تلاش کرد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان در ادامه خواستار همکاری، تعامل و هم‌فکری تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی سطح استان با معاونت امور جوانان در اداره کل ورزش و جوانان این استان شد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری شاهد توسعه بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی با محوریت جوانان باشیم.

وی بر توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی به مسئله حجاب در ادارات دولتی تاکید کرد و افزود: مدیران در صورت مشاهده و حضور افراد بدحجاب در ادارات دولتی به منظور توجیه آنان باید مراتب را به حراست گزارش دهند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول