اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

اقتدار دانشمندان ایرانی خاری در چشم دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشور گفت: تلاش و اقتدار دانشمندان جوان ایرانی در زمینه‏‌های مختلف در حقیقت خاری بس بزرگ در چشمان دشمنان انقلاب و اسلام است.

اقتدار دانشمندان ایرانی خاری در چشم دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در یادواره 29 شهید روستای گلستان شاهرود اظهار داشت: چشم ملت ما بر دستان توانمند و با اقتدار دانشمندان ما دوخته شده است و این خاری بس بزرگ برچشم دشمنان ماست.

مشاور فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: کشور ما در پی تحریم‌ها و آزار و اذیت ابرقدرت‌ها بزرگ شد  و رشد و بالندگی یافت و این به برکت و عظمت خون شهداست.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی کشور و مشکلات پیش‌رو خاطرنشان کرد: آنچه در جهان اتفاق افتاده بیداری در قالب فشار اقتصادی و ظلم بر افراد ضعیف جامعه است و کشور ما نیز از این واقعه مستثی نیست.

مشاور فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: ما با توجه به اقتصادی بومی و ملی کمتر متضرر شده‌ایم و باید بدانیم این تحریم‌ها و تهدیدها بی‌اثر است و به خاطر فشار بر اقشار جامعه اسلامی است تا در برابر نظام بایستند، اما دشمنان کور خوانده‌اند و تاکنون تیرهای آنها به سنگ خورده است.

حسینی تصریح کرد: همه‌ مسئولان تلاش می‌کنند تا مشکلات و موانع سر راه کشور رفع شود و این نیاز به همکاری همه از جمله مردم دارد که در کنار نظام اسلامی، در این مورد نیز، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

این یادواره به همت حوزه مقاومت حمزه سیدالشهدا در سالن ورزشی شهدا روستای گلستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول