اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلاته‌‏خیج:

دشمنان همواره از فرهنگ شهادت هراس دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کلاته‏‌خیج گفت: دشمنان ما از شهید و شهادت همواره هراس دارند و به همین خاطر، این فرهنگ باید روز به روز در جامعه تقویت شود.

دشمنان همواره از فرهنگ شهادت هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام علی خداپرست ظهر امروز در یادواره شهدای 29 شهید منطقه گلستان شاهرود گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و ایران از جان خود گذشتند و در این راه خالصانه از حریم ولایت دفاع نمودند.

وی افزود: اگر از خانواده شهدا بپرسیم از اخلاقیات شهدا صحبت کنند، همه می‌گویند خصوصیات و رفتار آنها با دیگران فرق داشته و این‏طور نبود که یک دفعه به مقام شهادت برسند.

امام جمعه کلاته‏‌خیج افزود: آنها همواره در تزکیه و تهذیب روح خود کوشیده و برای شهادت ساخته شده بودند و آمادگی شهادت را در خود به وجود آورده بودند.

خداپرست متذکر شد: باید یاد و خاطره شهدا را هرچه بیشتر زنده نگهداریم و اینکه رهبری فرزانه انقلاب تاکید دارند، باید مقام و منزلت شهدا را ارج نهیم به خاطر مقابله با دسیسه‌های دشمنان است و باید بدانیم که دشمنان از فرهنگ شهید و شهادت می‌هراسند.

یادواره 29 شهید روستاهای چهارطاق، پرو و قلعه میرزا سلیمان به همت پایگاه‌های آسیه، قدسیه و حضرت خدیجه(س) حوزه خواهران ریحانه‌الرسول در فاطمیه روستای پرو و با حضور بانوان و خانواده شهدا برگزار شد.

روستای گلستان بخش بسطام از تجمیع سه روستای چهارطاق، پرور و قلعه میرزا سلیمان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول