اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست تخصصی سوء‌ مصرف مواد مخدر مطرح شد

رد پای هجمه‌های وسیع فرهنگی دشمنان در اعتیاد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: با دقت و تیزبینی می‌توان ردپای هجمه‌های وسیع فرهنگی و سیاسی دشمنان را در اعتیاد نیز مشاهده کرد.

رد پای هجمه‌های وسیع فرهنگی دشمنان در اعتیاد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، علی‌اکبر اختری ظهر امروز در نشست تخصصی سوء مصرف مواد مخدر که در مرکز آموزشی پژوهشی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی و فرهنگی، مسئولیت حفاظت از نسل جوان در برابر تهاجمات مختلف را برعهده دارد.

اختری تصریح کرد: در این نشست‌ها، گرد هم آمده‌ایم تا یک دغدغه مخاطره‌انگیز را یادآور شویم.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه و مشاوران مدارس کمترین ریسک ابتلا به سوء مصرف مواد مخدر را دارند، افزود: قشر دانشگاهی و مشاوران مدارس، به‌دلیل تعامل نزدیک با دانشجویان و جوانان این مرز و بوم در نوک پیکان این مبارزه فرهنگی قرار دارند. 

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: با دقت و تیزبینی، می‌توان ردپای هجمه‌های وسیع فرهنگی و سیاسی دشمنان را در اعتیاد نیز مشاهده کرد.

وی با اشاره به پویایی و نیروی تلاش و کوشش در جوانان به‌عنوان سرنوشت‌سازان جامعه گفت: در صورت حذف یا کاهش انرژی این قشر، پویایی جامعه دچار نقصان می‌شود.

اختری در ادامه با اشاره به تغییر مواد مخدر از سنتی به صنعتی، تصریح کرد: مواد مخدر صنعتی در داخل کشور نیز قابل ساخت هستند که این موضوع دسترسی به مواد مخدر را آسان و مبارزه با شیوع مواد مخدر را با مشکل مواجه کرده است.

این نشست با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه و دبیرخانه مواد مخدر استان برگزار شد. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول