اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور:

دشمنان توان مقابله با روحیه شهادت‎طلبی فرزندان انقلاب را ندارند

خبرگزاری فارس: معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافته‎اند که با روحیه شهادت‎طلبی فرزندان این مرز و بوم نمی‎توانند مقابله کنند.

دشمنان توان مقابله با روحیه شهادت‎طلبی فرزندان انقلاب را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری بعدازظهر امروز در جمع کارکنان تیپ 44 سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس این تیپ همیشه سرافراز اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافته‎اند که با روحیه شهادت‎طلبی فرزندان این مرز و بوم نمی‎توانند مقابله کنند به همین دلیل رویکرد خود را از تهدیدات سخت به سمت تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و مقابله سایبری تغییر داده‎اند.

وی با بیان اینکه مقابله با تهدیدات نرم دشمن لوازم و ضرورت‌های خاص خود را دارد، افزود: آگاهی، ارتقای سطح بینش عقیدتی، سیاسی و فرهنگی جامعه خنثی‌کننده توطئه‎های جدید استکبار جهانی است.

حیدری ادامه داد: برای موفقیت در جنگ نرم با دشمنان باید به سلاح بصیرت مجهز شد چرا که بصیرت راهکار اصلی مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است.

معاون سازمان بسیج پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با خودکفایی کشورهای مستقل مخالف است و به همین دلیل نمی‎تواند فناوری هسته‎ای صلح آمیز جمهوری اسلامی را بپذیرد.

وی با اشاره به ماهیت و هویت انقلاب اسلامی مبنی بر اعتقاد راسخ به باورهای اعتقادی، استکبارستیزی و استقلال‌خواهی افزود: تهدیدات دشمنان انقلاب همیشه بوده و خواهد بود و تا وقتی تهدید استکبار وجود دارد، مقاومت، جهاد و دفاع مقدس باقی است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قهرمانی‏‎های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه‎آفرینی رزمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در عملیات بدر برای کلاس‏‎های درس دانشگاه مثال خوبی از رشادت و برنامه‎ریزی دقیق و شجاعت بی‏‎مانند است که فراموش کردنی نیست.

حیدری حضور رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در محورهای مهم عملیاتی دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: فعالیت‏‎های تیپ 44 قمر بنی‏‎هاشم(ع) پس از جنگ و حضور در مناطق مرزی، مقابله با گروهک‎های تروریستی به سرکردگی آمریکا و قدرت‎های غربی، ارائه خدمات رایگان به مردم محروم در استان و مناطق شمال‎غرب و انجام فعالیت‏‏‎های فرهنگی از جمله افتخارات این یگان به شمار می‎رود.

به گفته وی، بصیرت بالای مردم استان چهارمحال و بختیاری و رزمندگان سپاه این استان به خاطر ولایت‎مداری آنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم، حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی سپاهیان رزمنده دانست و افزود: ولایت‎مداری، شجاعت و شهادت‏طلبی از شاخصه‏‎های اصیل پاسداری است.

علی‎محمد اکبری فرمانده تیپ 44 سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) نیز در آغاز این مراسم به تشریح دستاوردهای حضور رزمندگان اسلام در منطقه عملیاتی شمال‎غرب کشور پرداخت و گفت: پاکسازی منطقه از لوث وجود گروهک‎های تروریستی پژاک، کمک به مردم روستاهای منطقه مرزی، ارائه خدمات درمانی رایگان به محرومان، ایجاد راه‌های ارتباطی در مناطق روستایی و فعالیت‎های فرهنگی گوشه‎ای از خدمات تیپ مقدس قمر بنی‎هاشم(ع) در ماموریت شمال‏‌غرب کشور است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول