اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

غفلت از مسائل جوانان عامل بهره‌برداری دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: اگر در مسائل مربوط به جوانان و برنامه‌ریزی برای آنان غفلت شود دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

غفلت از مسائل جوانان عامل بهره‌برداری دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در کمیته ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان اظهار داشت: پیروزی انقلاب ما مدیون حضور جوانان در تمام عرصه‌ها بود چرا که جنگ ما را جوانان اداره کردند و این حضور اهمیت جوانان در تمام عرصه‌های کشور را نشان می‌دهد.

وی بر لزوم برگزاری برنامه‌های شاد و باکیفیت در هفته جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) تأکید کرد و افزود: از مهم‌ترین برنامه‌ها در این هفته بیعت با شهداست چرا که با نگاهی به رده سنی شهدا متوجه می‌شویم که اکثریت شهدای ما را جوانان به خود اختصاص داده بودند.

فرماندار همدان تصریح کرد: این شهدا آبروی کشور را حفظ کردند و بعد از جنگ نیز اداره کشور به عهده جوانان بود و هم‌اکنون نیز پیروزی در تمام عرصه‌های دفاعی، نظامی، پزشکی و... در رده‌های مختلف برخاسته از تفکر و تلاش جوانان است.

وی افزود: از آنجایی که جامعه ما جامعه جوان است و بیشترین تعطیلات و اوقات فراغت نیز در دنیا به کشور ایران تعلق دارد در همین خصوص ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم که باید برنامه‌های پربار و نتیجه‌بخشی را برای قشر جوان تعریف کنیم.

قهرمانی‌مطلق در ادامه به حضور جوانان در تمام دستگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: اگر ما در مسائل مربوط به جوانان غفلت کنیم دیگران این خلأ را پر می‌کنند و اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های جوان و همچنین اجرایی شدن آنان اظهار داشت: اگر تمام این برنامه‌ها اجرا شود اما اثرگذار نباشد هیچ نتیجه‌ای از این برنامه‌ها برای جامعه و جوان حاصل نشده است.

فرماندار همدان ارائه بلیط سینما با 50 درصد تخفیف توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته جوان برای سنین 14 تا 29  را در این جلسه مصوب کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از میدان‌های شهرستان با بررسی شهرداری به نام حضرت علی‌اکبر(ع) ثبت شود و همچنین تبلیغات سمعی و بصری در سطح شهر به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان صورت گیرد.

قهرمانی‌مطلق در پایان سخنانش آموزش و پرورش را موظف کرد در هفته جوان برنامه شاد و مفرح برای دانش‌آموزان، فارغ‌التحصیل دبیرستانی و پیش دانشگاهی برگزار کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول