اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین ‌زهرا:

وحدت ملت پوزه دشمنان را به خاک می‌مالد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا گفت: وحدت ملت غیور ایران اسلامی پوزه دشمنان و معاندان را به خاک مالیده و سبب شکست آنان می‌شود.

وحدت ملت پوزه دشمنان را به خاک می‌مالد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، سجاد اینانلو عصر پنج‌شنبه در مراسمی با دو تن از جانبازان قطع نخاعی شهرستان بویین ‌زهرا دیدار و در فضایی صمیمی با آنان گفت‌وگو کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امام خمینی در طول زندگانی پر برکتشان همواره با تقوا و شجاعت در برابر متجاوزان و کافران به همه مسلمانان و به‌ویژه شیعان جهان درس آزادگی و شرف را آموخته و نشان دادند که دین مقدس اسلام در هر زمان می‌تواند ریشه کفار و ظالمان را از دنیا ریشه‌کن و موازین اخلاق و انسانیت را در بین جوامع حکم‌فرما سازد.

وی افزود: امیدواریم که با وحدت و برادری میان تمام مسلمانان و شیعیان جهان، عرصه برای تحقق کامل تمام اهداف و آرمان‌های دینی در جامعه مهیا شده و دشمنان همواره خوار و ذلیل شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا قدرت معنوی رزمندگان در ایام دفاع مقدس را عامل اصلی شکست و نابودی متجاوزان دانست و تصریح کرد: ارتباط قوی و معنوی که بسیجیان و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی با خداوند متعال داشتند سبب می‌شد که نیرو‌ها و امداد‌های الهی همواره رزمندگان را در شرایط و عرصه‌های سخت یاری رسانده و مقدمات غلبه آنان بر گروه‌های مشرکان را فراهم کنند.

اینانلو با اشاره به اینکه شهدا با جان‌فشانی‌های خود پیام‌رسان پاسداری از آرمان‌های اسلامی هستند، تأکید کرد: ملت عزیز و ولایت‌مدار ایران اسلامی امروز نشان داده‌اند که همچنان پای‌بند به ارزش‌ها و معیار‌های اولیه انقلاب اسلامی هستند و نیز آمادگی دارند تا در راه پاسداشت اسلام و قرآن کریم جهاد کنند.

وی با بیان اینکه مستکبران و سردمداران کفر و نفاق در عالم امروز با طرح برنامه‌ها و نقشه‌های ضدانسانی و اخلاقی خود به دنبال تسلط مجدد بر خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تأکید کرد: اتحاد و یکپارچگی حاکم بر مردم شهید‌پرور و قدرشناس ایران اسلامی مانند دژی قوی و با استقامت در برابر تهاجم دشمن می‌ماند و آنان با قاطعیت در مقابل گستاخی‌های آمریکا و غرب ایستادگی می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا در خاتمه با اشاره به لزوم توجه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی به پیشرفت و توسعه در کشور افزود: قطعا ملت ایران امروز هم در عرصه‌های وحدت و همچنین اقتدار آفرینی‌های فرهنگی، علمی و تحقیقاتی پوز دشمنان و معاندان را به خاک مالیده و موجب نابودی آنان می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول