اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

سپاه آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان گفت: سپاه پاسداران آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان پنهانی و آشکار است.

سپاه آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی در جمع پاسداران شهرستان دشتستان اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران در موفقیت‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بوده و از ابتدای انقلاب شاهد تاثیرگذاری این نهاد در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: پاسداران با خلوص نیت و با جان و دل برای حفظ ارزش‌ها تلاش می‌کنند و همواره شاهد استواری و صلابت پاسداران هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: امروز سپاه پاسداران آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان پنهانی و آشکار است.

عالی با اشاره به حضور همیشگی سپاه در عرصه تصریح کرد: با پایداری سپاه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز تأثیر فرامنطقه‌ای و جهانی پیدا کرده است.

وی با اشاره به جایگاه سپاه گفت: چه زیبا و شایسته معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) روز مبارک سوم شعبان را که روز طلیعه پاسداری از مکتب مترقی اسلام است روز پاسدار نامید و چه زیبا در بیانی گهربار و تاریخی فرمود "ای کاش من هم یک پاسدار بودم".

فرمانده سپاه دشتستان بیان کرد: این سرو قامتان تاریخ با اقتدا به سرور و سالار شهیدان از ابتدا در پاسداری از حریم نظام اسلامی و ولایت کمر همت بسته‌اند و در این مسیر جان پاکشان را بر طبق اخلاص گذاشتند.

عالی افزود: پاسداران عزیز در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی همچون مبارزه با لیبرال‌ها، عناصر ضد انقلاب، منافقین و هشت سال دفاع مقدس و سنگر سازندگی حماسه‌ها خلق کرده‌اند.

وی اذعان داشت: امروز نیز پاسداران در جبهه دفاع از مرزهای ولایت و نظام اسلامی در مقابل جنگ‌افروزان عرصه جنگ نرم و در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی چشم بیدار انقلاب هستند.

عالی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی زنده و تحول‌گرا و متعهد، متخصص و دارای فناوری و تجهیزات روز و آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان پنهانی و آشکار است.

وی یادآور شد: بسیج و سپاه همواره در خط ولایت حرکت می‌کند و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد اقتدار و عزت‌مندی بیشتر نظام خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول