اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هندیجان:

جهاد کشاورزی هندیجان متعهد به ایجاد 700 فرصت شغلی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هندیجان گفت: تعهد اشتغال جهاد کشاورزی هندیجان در سال جاری ایجاد شغل برای 700 نفر است.

جهاد کشاورزی هندیجان متعهد به ایجاد 700  فرصت شغلی است

عبدالحسن دریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: اداره تعاون شهرستان هندیجان در سال جاری موظف به ایجاد اشتغال 200 نفر و اداره راه و ترابری نیز باید 67 هندیجانی را در حوزه مرتبط مشغول به کار کند.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌های مستعد کشاورزی در شهرستان مهیا و فراهم است، گفت: کشاورزی و دامپروری در این منطقه به لحاظ برخورداری از شرایط مطلوب آب و هوایی همچنین اراضی با قابلیت کشاورزی رونق گسترده‌ای دارد.

معاون فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: در سال جاری تعهد اشتغال جهاد کشاورزی شهرستان 700 نفر و شیلات 400 نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان نیز موظف به ایجاد اشتغال برای 13 نفر و اداره بهزیستی نیز باید برای 70 بومی در سال جاری اشتغال مؤثر و مستقیم فراهم کند.

دریایی با بیان اینکه اشتغال مهمترین عامل جلوگیری از کاهش گرایش جوانان به سوی بزهکاری و خلاف است، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای تحقق تعهدات خود در زمینه اشتغالزایی در منطقه تلاش مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه هندیجان از جنوبی‌ و محروم‌ترین شهرهای استان خوزستان محسوب می‌شود، افزود: هر ارگان باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب اعتبار مورد نیاز خود اقدام کند و در این راستا تعلل و سهل‌انگاری را کنار بگذارد.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول