اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

تحقق 130 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی در شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از تحقق 130 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

تحقق 130 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی در شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا صبح امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار داشت: در سال‌ مالی 1390که تا تیر ماه ادامه دارد تعهدات اشتغال شهرستان شوش 6 هزار و 137 نفر بود که تاکنون بیش از 8 هزار و 65 نفر تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه این تعهدات به طور کامل محقق شده است، تأکید کرد: میزان تحقق تعهدات اشتغال‌زایی شهرستان شوش 131 درصد است که نشان از تلاش بسیار زیادی در این زمینه است.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه شهرستان شوش جایگاه بسیار خوبی در اشتغال‌زایی در خوزستان دارد، خاطر نشان کرد: شهرستان شوش با اجرای کامل تعهدات و عملکرد بسیار خوب دو ماه مانده به پایان سال مالی، فراتر از تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل کرده است.

وی تأکید کرد: شهرستان شوش از نظر کشاورزی قطبی قابل اتکا در ایران است از این رو، تلاش شده تا مردم به ویژه جویندگان کار را به سوی کشاورزی سوق دهیم و در این زمینه بانک‌ها نیز همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

سعیدی‌نیا بیان کرد: شهرستان شوش تا پایان سال‌مالی جاری تعهدات اجرا شده خود را افرایش خواهد داد و این روند سریع در ایجاد اشتغال پایدار ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول