اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد

حداکثر تلاش مسئولان زنجان برای جذب اعتبارات در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری استان زنجان گفت: دستگاه‌های استان زنجان حداکثر تلاش را برای جذب اعتبارات سال جاری داشته باشند.

حداکثر تلاش مسئولان زنجان برای جذب اعتبارات در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی متوسلین ظهر امروز در جلسه کار گروه امور اجتماعی و فرهنگی استان زنجان اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی متناسب با اطلس آسیب‌ها موثرتر است.

وی با اشاره به اینکه باید آسیب‌ها را شناسایی کرده و مشخص کنیم که در مناطق مختلف چه آسیب‌های اجتماعی رواج دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات نیز متناسب با آسیب‌های موجود در هر منطقه‌ای برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری استان زنجان با بیان اینکه تهیه اطلس آسیب‌های اجتماعی نقش بزرگی در پیشگیری از آسیب‌ها و درمان آنها در استان زنجان دارد، اضافه کرد: در این زمینه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات فرهنگی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد اما دستگا‌ههای اجرایی با ارائه طرح برای جذب اعتبارات از وزارت‌خانه‌های مربوطه اقدام کنند، ادامه داد: انتظار داریم مدیران و مسئولان دستگا‌ه‌های اجرایی حداکثر استفاده را از اعتبارات داشته باشند.

متوسلین با بیان اینکه 35 درصد از بودجه‌ها به حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته است، تصریح کرد: 15 درصد به امور اجتماعی شامل تامین آمبولانس، کمک به دهیاری‌ها، امور آموزشی، امور پژوهشی و سایر امور اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه حدود 150 میلیارد ریال به موضوع گسترش فرهنگ و عفاف اختصاص می‌یابد، ادامه داد: این امر بیانگر این است که دولت به فعالیت‌های فرهنگی اهمیت زیادی داده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری استان زنجان تصریح کرد: سالن‌های ورزشی روستایی که با اعتبارات دولتی احداث شده است به منظور بهره‌برداری در اختیار تیم‌های ورزشی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول