اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی سبب مهار بیکاری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: اعطای تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی به فارغ‌التحصیلان زمینه مناسب ریشه‌کنی بیکاری را فراهم می‌کند.

تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی سبب مهار بیکاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از  روابط عمومی فرمانداری پارس‌آباد، ولی کریمی در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت و استعداد خوب و کم نظیری برای ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع مشکل بیکاری دارد.   

وی به نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام عظمای ولایت اشاره کرد و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش کشاورزی را از راه‌های اساسی تحقق این شعار عنوان کرد.

این مسئول از اختصاص یک‌هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان را گامی بلند در راستای شکوفایی و رونق این بخش خواند و ابراز داشت:‌ پرداخت تسهیلات ارزان قیمت300 میلیون ریالی برای فعالان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی به بهبود هرچه بیشتر وضعیت کشاورزی و مهار بیکاری کمک زیادی خواهد کرد.

فرماندار پارس‌آباد آب زراعی فراوان و خاک مرغوب کشاورزی را از ویژگی‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: با استفاده مطلوب از این نعمت‌های الهی، پارس‌آباد در مسیر رشد و بالندگی قرار خواهد گرفت.

کریمی در ادامه به اجرای طرح‌های عظیم آبیاری در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر پروژه آبیاری تحت فشار در 13هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه در دست اجرا است.

این مسئول جایگاه برتر پارس‌آباد در تولید بذر کشاورزی و دانه‌های روغنی را یادآور شد و ابراز داشت: به علت نبود کارخانه‌های روغن‌کشی تولیدات دانه‌های روغنی منطقه به سایر استان‌های کشور از جمله کرمانشاه حمل می‌شود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول