اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

مهار بیکاری با گرایش به تولید داخلی اتفاق می‌افتد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مهار بیکاری در کشور در سایه گرایش به مصرف کالاهای داخلی و تولید همه‌جانبه و گسترده اتفاق می‌افتد که باید در این زمینه مراقبت‌های لازم انجام شود.

مهار بیکاری با گرایش به تولید داخلی اتفاق می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات اشتغال مددجویان در اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد در کنار سایر نهادها و در تحقق شعار سال و با تمرکز بر اشتغالزایی مددجویان و خانوارهای زیر پوشش این نهاد سعی می‌کند از تولیدات داخلی حمایت کرده و بستر ارتقای تولید با کیفیت محصول و جبهه اشتغال در این زمینه را تقویت کند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم ما به مصرف کالاهای داخلی اطمینان و اعتماد نداشته باشند و اصل کیفیت در آنها مورد توجه واقعی قرار نگیرد، امکان ایجاد اشتغال جدید و فراهم کردن بسترهای حقیقی توسعه اقتصادی کشور میسر نمی‌باشد.

زلالی یکی از اهداف امسال کمیته امداد را ایجاد فرصت‌های اشتغال مولد برای افراد بیکار و مددجویان فاقد مهارت و اشتغال توصیف کرد و افزود: به‌زودی با حضور سرپرست کمیته امداد جشن خودکفایی سه هزار مددجوی موفق کمیته امداد برگزار می‌شود تا یک بار دیگر شاهد توسعه و تقویت جبهه اشتغال و کارآفرینی در این بخش باشیم.

این مسئول این حرکت را در جهت توانمند کردن مددجویان توصیف کرد و ادامه داد: ضرورت دارد همه در این مسیر همگام و همراه باشند تا بخش عظیمی از معضلات، چالش‌ها و نارسایی اقتصادی و اجتماعی کشور که علت آن بیکاری و نبود شغل است، برطرف شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته امداد به عنوان گسترده‌ترین خانواده و پوشش خدمات‌رسان به مددجویان در بین نهادهای دولتی باید سعی کنند توانمندسازی تک‌ تک اعضای خانواده را در دستور کار قرار داده تا با ایجاد شغل برای آنها اسباب خودکفایی آنها را فراهم آورند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: در استان اردبیل نیز اقدامات خوبی برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام شده که امسال نیز با ابلاغ اعتبارات و مصوبات مورد نیاز در این زمینه معرفی کارآفرینان و افراد علاقمند به اشتغال به ویژه در حوزه اشتغال خانگی فراهم می‌آید.

زلالی اضافه کرد: در جشن خودکفایی سه هزار مددجوی کمیته امداد استان که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود علاوه بر تجلیل از خانواده‌های موفق از متولیان حوزه اشتغال و خودکفایی و همچنین بخش‌های اطلاع‌رسانی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول