اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری ابهر:

بیکاری از علل عمده جرائم است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری ابهر گفت: بیکاری از علل عمده جرائم در جامعه است.

بیکاری از علل عمده جرائم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مهدی خسروی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از پرونده‌ها مربوط به بخش خانواده‌ و مسائلی همچون نفقه، طلاق و مهریه است، اظهار داشت: می‌توان در سایه تدبیر و بررسی قبل از ازدواج و تکنیک تنش‌زدایی روابط زوجین، از این مسائل جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه اکثر مهریه‌های ما حسی است، به عملکرد دادگستری شهرستان ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: دادگستری و دادسرای ابهر در حد متعارف وظیفه خود را به نحو شایسته انجام می‌دهد ولی می‌توانیم به نُرم‌های بهتری هم دست پیدا کنیم که این مهم نیازمند برخی امکانات و اصلاحات است.

رئیس دادگستری شهرستان ابهر با بیان اینکه بیکاری یکی از علل عمده جرائم است، گفت: ‌اگر در امر اشتغال حرکتی جدی و واقعی صورت بگیرد متضمن یک جامعه سالم خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به بحث قاچاق کالا تصریح کرد: بحث قاچاق بحث پیچیده‌ای است و قاچاق در کشور ما لطمه بزرگی به بخش تولید وارد می‌کند.

خسروی به بحث شرکت ذوب و فلزات ابهر اشاره و بیان داشت: مسئولان به جای افتتاح شرکت‌های جدید شرکت‌های مورددار و مشکل‌دار را دریابند.

وی افزود: اگر در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به سمت احیای شرکت‌های موجود برویم، کمک شایانی به تحقق شعار سال کرده‌ایم.

رئیس دادگستری ابهر در ادامه با تاکید بر لزوم غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت گفت: جوان سرشار از انرژی است و اگر این انرژی در راستای خودسازی و غنای شخصیتی صرف شود، موجبات پیشرفت و پیروزی است و در غیر این صورت و با برنامه‌ریزی‌های ناصحیح و غیرعلمی اوقات جوانان و نوجوانان تلف می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول