اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم توجه به نحوه جذب اعتبارات و عملکرد شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: نحوه جذب اعتبارات و عملکرد شهرداری‌ها در سال جاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

لزوم توجه به نحوه جذب اعتبارات و عملکرد شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به اقدامات مطلوب شهرداری زنجان در زمان تصدی یگانه به عنوان سرپرست شهرداری زنجان جهش قابل ملاحظه‌ای در عمران شهری زنجان به وجود آمده است.

وی با تقدیر از جبران خلاءهای گذشته توسط سرپرست شهرداری زنجان تصریح کرد: پیشرفت مطلوب پروژه نشان از اهمیت پروژه‌های عمرانی است.

استاندار زنجان بر پیگیری پروژه‌های بزرگ و مهم عمرانی از نظر سرعت و کیفیت تاکید کرد و افزود: احداث پل سیدالشهدا از پروژه‌های مهم عمران شهری محسوب می‌شود که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی آسفالت‌ریزی معابر شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: درسال جاری اولویت پروژه‌های استان توجه به آسفالت‌ریزی در معابر و خیابان‌های شهر است.

رئوفی‌نژاد احداث سالن ورزشی بانوان را از تاکیدات استان دانست و گفت: با توجه به زمان‌بندی که در کلنگ‌زنی این مجموعه پیش‌بینی شده است ضروری است اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

وی ساماندهی اطراف پروژه سبزه‌میدان را از دیگر برنامه‌های زنجان عنوان کرد و افزود: باید برای ساماندهی دکه‌های موقت و مجموعه تجاری این پروژه مدیریت لازم از سوی شهرداری صورت گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه انجام تعهدات شهرداری‌ها در سال جاری نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: تسریع در جذب اعتبارات موجب انجام موفق پروژه‌های عمران شهری می‌شود.

وی بر ضرورت ارائه پروژه‌های پیشنهادی شهرداری‌ها در سال جاری تاکید کرد و گفت: کلیات این پروژه‌ها به تصویب رسیده و جلسات تخصصی با حضور معاون عمرانی برگزار می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه پرداختن به زیباسازی، مبلمان شهری و اجرای المان‌های شهری در سال جاری مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: اعتبار ویژه‌ای برای المان‌های شهری در سال جاری در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول