اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال در فنی و حرفه‌ای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با ایجاد زمینه اشتغال برای یک هزار و 515 نفر خبر داد.

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال در فنی و حرفه‌ای زنجان

قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در راستای اصلاح ساختار و تحول اداری با سازماندهی نیروی انسانی و بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در انرژی از جمله بهره‌گیری از کارگاه‌ UPVC و ساماندهی اموال و خرید بیش از 10 دستگاه خودرو اقدامات لازم در استان انجام شده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی شهروند الکترونیک برای یک هزار و 100 نفر خبر داد و گفت: این دوره در شهر تاریخی سلطانیه و برای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه در راستای رسیدن به اهداف تشکیل نخستین شهر الکترونیک استان برگزار شد.

 

*رشد 100 درصدی اعتبارات عمرانی فنی و حرفه‌ای زنجان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان رشد بیش از 100 درصدی اعتبارات عمرانی را از موفقیت‌های این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: تعمیرات اساسی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها، مهمانسراها و واحدهای اداری استان انجام شد.

وی از تدوین و بارگذاری دفترچه‌های آموزشی  در بازه‌های زمانی سه ماهه و دفترچه‌های آزمون ادواری مراکز خبر داد و گفت: نام‌نویسی الکترونیکی متقاضیان و اعلام نتایج آزمون‌های ادواری به صورت الکترونیکی از دیگر برنامه‌ریزی‌های سازمان فنی و حرفه‌ای است.

 

*انعقاد 27 تفاهم‌نامه آموزشی از سوی فنی و حرفه‌ای زنجان

صیادی توسعه خدمات الکترونیک با راه‌اندازی و ثبت آمار و اطلاعات در پورتال جامع آموزش فنی و حرفه‌ای را از اقدامات این اداره‌کل عنوان کرد و یادآور شد: انعقاد 27 تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در راستای اجرایی کردن نهضت مهارت‌آموزی در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به تدوین 34 فقره استاندارد آموزش شغلی و شایستگی توسط کارشناسان استان تصریح کرد: رشد بیش از 200 درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات ملی مهارت و احیای نظام نوین استاد – شاگردی با راه‌اندازی بیش از 100 کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های اجرا شده اداره‌کل محسوب می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دبیرخانه کمیته آموزش شورای فنی استان زنجان فعال است، افزود: برگزاری سمینارهای آموزشی به منظور ارتقای کیفیت پخت نان در راستای اجرای مطلوب قانون هدفمندی یارانه‌ها از اقدامات این اداره کل است.

وی کسب رتبه برتر کشوری با رشد 300 درصدی در توسعه آموزش‌های روستایی و کسب رتبه برتر در نهضت مهارت‌آموزی را از دیگر موفقیت‌های این اداره کل برشمرد و افزود: راه‌اندازی سه مرکز آموزش علمی و کاربردی در استان زنجان از دیگر اقدامات این اداره‌کل است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول