اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

پرداخت 12 میلیارد تومان بیمه بیکاری به مقرری‌بگیران تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت 12 میلیارد تومان بیمه بیکاری به مقرری‌بگیران تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.

پرداخت 12 میلیارد تومان بیمه بیکاری به مقرری‌بگیران تامین اجتماعی

عبدالمجید رازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از پرداخت 12 میلیارد تومان بیمه بیکاری به مقرری‌بگیران تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در همین حال این میزان اعتبار برای پرداخت بیمه بیکاری به 2 هزار و 33 نفر مقرری‌بگیر پرداخت شده است.

وی افزود: حدود 230 هزار نفر در استان بوشهر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این تعداد در بخش‌های مختلف اقتصادی و ... خدمات تامین اجتماعی را دریافت می‌کنند.

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تلاش ما این است که در راستای خدمات‌رسانی به مردم در بخش تامین اجتماعی بتوانیم بهترین خدمات را در کمترین زمان به جمعیت زیرپوشش خود ارائه کنیم.

رازه اضافه کرد: با وجود جمعیت زیاد زیرپوشش اما تاکید داریم تا در کوتاه‌ترین زمان خدمات تامین اجتماعی به مردم استان ارائه شده تا موجب تلف شدن وقت آنان نشود.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات مختلف تامین اجتماعی گفت: یکی از خدمات خوب تامین اجتماعی هزینه ازدواج است به طوری که بیمه‌شدگانی که ظرف مدت 5 سال قبل از تاریخ ازدواج دارای شرایط لازم باشند می‌توانند از این کمک قانونی بهره‌مند شوند.

رازه گفت: تامین اجتماعی تلاش دارد در تمام نقاط استان خدمات مطلوبی را به هم استانی‌ها ارائه دهد به طوری که در جزیره خارگ هر ماه بیش از 140 میلیارد تومان خدمات مختلف ارائه می‌کنیم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: ما در فعالیت‌های خود به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده شده نیز توجه داریم و در این راستا برنامه‌های ابلاغی از مرکز را با جدیت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول