اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هندیجان:

امسال تعهد اشتغال هندیجان 3 هزار و 600 نفر است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هندیجان گفت: تعهد اشتغال شهرستان هندیجان در سال جاری 3 هزار و 600 نفر است.

امسال تعهد اشتغال هندیجان 3 هزار و 600 نفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، عبدالحسن دریایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان که با حضور مسئولان شهری در فرمانداری منطقه برگزار شد، اظهار کرد: اشتغال زیرساخت جامعه است و این اصل باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: متولیان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در سال جاری برای تعهدات اشتغال بر عهده آنها تلاش و جذب اعتبار مکفی کنند.

معاون فرماندار هندیجان با بیان اینکه این شهرستان در سال 91، تعهد اشتغال 3 هزار و 600 نفری را بر عهده دارد، تصریح کرد: ادارات و ارگان‌های شهرستان از جمله جهاد کشاورزی، تعاون، راه و ترابری، بهزیستی، شیلات و صنعت و معدن نیز باید هر کدام در خصوص جذب اعتبارات لازم در زمینه ایجاد اشتغال، تلاش مضاعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه با برخورداری از ظرفیت‌های بالای کشاورزی، دامپروری و همچنین شیلات می‌تواند زمینه‌های مؤثر اشتغالزایی خوبی را برای جوانان جویای کار فراهم کند.

دریایی خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی می‌خواهیم با جذب اعتبارات بیشتر، شهرستان را در زمینه رفع محرومیت و بیکاری حمایت کنند.

وی اضافه کرد: مردم این منطقه اغلب برای مشغول شدن در زمینه شغلی مناسب به مناطق مجاور و شهرهای نزدیک به هندیجان عزیمت کرده و در این راستا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار مطلوب، اشتغال در تعهد این شهرستان برآورده و مردم نیز به سوی حذف بیکاری گام‌های متعالی‌تری بردارند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول