اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

جذب 912 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از جذب 912 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در این استان خبر داد.

جذب 912 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی بعدازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان اظهار داشت: از مجموع دوهزار و 99 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای، 912 میلیارد و 400 میلیون ریال آن جذب شده است.

وی بازه زمانی سال مالی دستگاه‌های اجرایی را از تیر 90 تا تیرماه سال جاری دانست و افزود: روند جذب اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری مطلوب نیست.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پرداختی خزانه در سال مالی جاری تا پایان خردادماه سال جاری از کل اعتبار مصوب، هزار و چهار میلیارد و 60 میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار مصوب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری تاکنون 72 درصد و برابر یک‌هزار و پنج‌میلیارد و 70 میلیون ریال بوده است.

عیدی از روند ورود اطلاعات به سامانه نظارت دستگاه‎های اجرایی انتقاد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند اطلاعات جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را به سامانه نظارت طرح‌های عمرانی وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران برای جذب اعتبارات امسال مسئول هستند، تصریح کرد: فرمانداران با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر بودجه شهرستان که برای سال 91 به تصویب رسیده را تبدیل به موافقت‌نامه کنند تا فرصت‌ها از دست نرود و در پایان سال مالی این اعتبارات برای توسعه استان جذب شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم باید از سیره عملی حضرت امام(ره) درس بگیرند، افزود: این مسئولیت به عنوان تکلیف الهی و امانت در اختیار ما قرار گرفته است که خدمتگزاری به مردم بهترین راه اجرای امانت است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول