اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار بهشهر خبر داد

اجرای موفق تعهدات اشتغال پایدار توسط بندر امیرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر از اجرای موفق تعهدات بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در زمینه ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.

اجرای موفق تعهدات اشتغال پایدار توسط بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، نبی‌الله صفری عصر امروز در نشست اعضای کمیته اشتغال شهرستان بهشهر گفت: از سال گذشته تا ۲۱ فروردین امسال، ۶ هزار و ۵۶۲ نفر در سامانه رصد دو شهرستان بهشهر و گلوگاه ثبت نام شدند و مجموع سهم تعهدات اشتغال این شهرستان‌ها در سال گذشته ۶ هزار و ۸۱۹ نفر غیر از بخش مسکن بود.

وی تصریح کرد: ۲۷ دستگاه شهرستان در ثبت اشتغال سامانه رصد دخیل هستند که بندر امیرآباد تنها دستگاه اجرا کننده کامل تعهدات خود در این زمینه بوده است.

صفری افزود: سهمِ اشتغال بندر امیرآباد در سال گذشته ۳۰۵ نفر بود که با مدیریت خوب مدیر بنادر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، همه آنها عملی شد و این بندر تنها دستگاه موفق در اجرای تعهدات اشتغال مولد و پایدار بود در حالیکه بخش زیادی از ثبت اشتغال دستگاه‌ها و ادارات بهشهر و گلوگاه از طریق ارائه تسهیلات بانکی انجام گرفت.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر در پایان سخنان خود از مسئولان ادارات و دستگاه‌های عضو کمیته اشتغال خواست تا نیروهایی را بکارگیری کنند که در مراکز کاریابی ثبت نام شده باشند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول