اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

اختصاص اعتبارات جدید منوط به جذب اعتبارات سال گذشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: اعتبارات جدید از محل اعتبارات سال جاری به شرطی به ادارات تخصیص می‌یابد که اعتبارات سال گذشته را به طور کامل جذب کرده باشند.

اختصاص اعتبارات جدید منوط به جذب اعتبارات سال گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: ‌کوتاهی ادارات در جذب اعتبارات سال گذشته برای شهرستان مشکل‌ساز شده و همین امر سبب شده تا بسیاری از پروژه‌های عمرانی ما معطل و بلاتکلیف بماند.

وی با یادآوری اینکه جذب اعتبارات سال 90 از سوی ادارات گرمی باید در اولویت قرار گیرد، افزود: برای ما قابل قبول نیست که پروژه‌ای نیمه تمام و معطل بماند در صورتی که اعتبارات به صورت بلاتکلیف و جذب نشده باقی مانده و سرانجام نیز به خزانه بازگردد.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام گرمی در حال از بین رفتن بوده و منابع استفاده شده در آن نیز در حال پوسیده شدن است، تصریح کرد: هر اداره‌ای که نتواند نسبت به جذب اعتبارات سال گذشته خود اقدام کند از اعتبارات سال جاری محروم خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: اگر می‌خواهیم شهرستانی پیشرفته داشته باشیم باید از کارشکنی‌ها و سهل انگاری‌ها پرهیز کنیم و اجازه ندهیم که عمر خدمتگزاری تمام شود و هیچ کاری نکرده باشیم.

وی در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا پایان تیرماه نسبت به جذب کامل اعتبارات مربوطه اقدام کنند.

صحرایی یادآور شد: متاسفانه ادارات جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی این شهرستان تاکنون نسبت به جذب کامل اعتبارات خود اقدامی نکرده‌اند.

فرماندار شهرستان گرمی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تسریع و دقت در اجرای پروژه‌ها را بسیار مهم اعلام کرد و اظهار داشت: استاندار اردبیل نیز نسبت به این امر تاکید دارند و هر چه سریع‌تر باید تکلیف پروژه‌های معطل در گرمی مشخص شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول