اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

میزان تعهد اشتغال زنجان در سال جاری 25 هزار شغل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان میزان تعهد اشتغال استان را در سال جاری 24 هزار و 912 شغل اعلام کرد.

میزان تعهد اشتغال زنجان در سال جاری 25 هزار شغل است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی بعد از ظهر امروز در دویست و هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان با اشاره اینکه محاسبات نشان‌دهنده نرخ بیکاری هشت و چهار دهمی است، اظهار داشت: با تحقق تعهد اشتغال استان می‌توان این نرخ را اندکی کاهش داد.

وی با اشاره به تجربه دو سال گذشته در ایجاد اشتغال تعهد شده در سطح استان زنجان تصریح کرد: بر اساس این تجربه سهم شهرستان‌های مختلف و همچنین دستگاه‌های اجرایی به تفکیک در این موضوع مشخص و ارائه می‌شود.

در ادامه جلسه دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان گزارشی از سهم دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس برنامه تدوین شده ارائه کرد.

حمیرا قهرمانی سهم صندوق مهر امام رضا را 2 هزار و 215 شغل، سهم جهاد کشاورزی را 2 هزار و 206 شغل و سهم دانشگاه علوم پزشکی را 933 شغل از مجموع 24 هزار و 912 شغل تعهد شده استان اعلام کرد و گفت: سهم اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان تاکسیرانی از میزان تعهدات اشتغال استان به ترتیب 65 و 700 شغل است.

وی برش شهرستانی تعهدات اشتغال استان زنجان را در شهرستان‌های مختلف هم اعلام کرد و افزود: شهرستان زنجان با تعهد 10 هزار و 585 نفری در واقع 42 درصد از تحقق اشتغال تعهد شده استان را بر عهده گرفته است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان سهم شهرستان ابهر را از مجموع اشتغال تعهد شده استانی 4 هزار و 229 شغل و 17 درصد مجموع تعهدات استان اعلام کرد.

وی سهم دیگر شهرستان‌های ایجرود، خدابنده، خرم‌دره، طارم و ماهنشان را از تعهدات اشتغال استان در سال جاری به ترتیب شش، 15، هفت، شش و هفت درصد اعلام کرد.

در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد بانک‌های مختلف در ارائه تسهیلات به بخش مشاغل خانگی ارائه شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول