اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای شهر زنجان تصویب شد

تحویل زمین پادگان به شهرداری زنجان برای احداث بوستان

خبرگزاری فارس: در شورای شهر زنجان مصوبه‌ای به تصویب رسید که بر اساس آن زمین پادگان ارتش به شهرداری زنجان تحویل داده می‌شود، تا بوستانی در آنجا احداث شود.

تحویل زمین پادگان به شهرداری زنجان برای احداث بوستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه هزینه‌های ورزش‌کردن افزایش یافته است، اظهار داشت: در حال حاضر استفاده از اماکن ورزشی به‌ویژه استخرها هزینه زیادی را می‌خواهد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان در حال حاضر اماکن ورزشی را اجاره می‌دهد، افزود: گرانی یکی از دلایل عدم مراجعه مردم به اماکن ورزشی برای ورزش‌کردن است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به در پیش بودن روز جوان، جوانی را سرمایه ارزشمندی عنوان کرد که باید قدر دانسته شود.

وی با اشاره به اینکه همه مدارک لازم شهردار منتخب شورای شهر به وزارت کشور ارسال شده است، ابراز امیدواری کرد، حکم شهرداری منصور عزتی هرچه زودتر تایید و ابلاغ شود.

همچنین عضو شورای شهر زنجان در این جلسه بر لزوم پیگیری حکم شهرداری شهردار منتخب شورا تاکید کرد و از حسن نظر نمایندگان مجلس زنجان در مجلس و استاندار در این مورد تقدیر کرد.

علی‌رضا بهرام‌خانی با اشاره به مشکلات به وجود آمده از عدم هزینه‌کردن در ورزش افزود: عجیب است که برخی بدون هزینه‌کردن انتظار برداشت دارند.

وی به ناهنجاری‌های به وجود آمده ناشی از مصرف مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برای مقابله با این ناهنجاری‌ها باید اقداماتی انجام شود.

عضو شورای شهر زنجان اضافه کرد: کمیسیون‌های شورای شهر زنجان به‌ویژه کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی باید گزارشی از اقدامات خود برای مقابله با ناهنجاری‌ها موجود در جامعه را در جلسه شورا ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه زمین رایگانی به مسئولان پادگان برای انتقال آن تحویل داده شده است، اضافه کرد: تاکنون هیچ اقدام موثری برای انتقال این پادگان انجام نشده است.

بهرام‌خانی انتقال پادگان ارتش را موجب گشوده‌شدن ترافیک کمربندی شمالی شهر زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول