اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری زنجان خبر داد:

تشکیل دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی شهردار زنجان از تشکیل دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این دفتر در راستای توسعه سرمایه‌گذاری تشکیل شده است.

تشکیل دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل موسوی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار داشت: دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده تا در قالب گروه‌های سرمایه‌گذاری مشکلات استان بررسی شود.
وی افزود: تشکیل این دفتر موجب سرمایه‌گذاری مطلوب در استان شده  که امیدواریم فعالیت‌های آن ادامه یابد.
معاون فرهنگی شهردار زنجان یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تنها به فعالیت‌های آن منوط نیست بلکه بسیاری از ارگان‌ها و تشکل‌های غیردولتی با اخذ بودجه از شهرداری برنامه‌های فرهنگی خود را اجرا می‌کنند که هیچ‌گاه در برنامه‌های شهرداری عنوان نمی‌شود.
یکی از اعضای شورای شهر زنجان نیز در این جلسه گفت: 99 مورد مغایرت در طرح تفصیلی شهر زنجان وجود دارد که به این امر توجه نشده است.
سمیه ثابت قدم گفت: مغایرت‌های طرح تفصیلی شهر زنجان موجب ایجاد مشکلاتی برای شهرداری شده و حقوق شهرداری در این زمینه به درستی در جامعه پرداخت نمی‌شود.
وی تخلفات در بخش‌های مختلف عمران شهری را ناشی از مغایرت‌های طرح تفصیلی شهر زنجان عنوان کرد و یادآور شد: در شهرک‌های جدید‌الاحداث این امر بیشتر نمود می‌یابد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول