اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد:

متمرکز کردن حوزه اجرائیات مناطق شهرداری زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور اجرایی شهردار زنجان با اشاره به اینکه مناطق مختلف شهرداری‌های زنجان اجرائیات خود را دارند، گفت: در راستای نظارت بهینه بر ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر اجرائیات این مناطق متمرکز می‌شود.

متمرکز کردن حوزه اجرائیات مناطق شهرداری زنجان
اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: متمرکز کردن اجرائیات مناطق مختلف شهرداری قدم مهمی در راستای کاهش تخلفات ساخت ساز ساختمانی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به طرح مکانیزه کردن پارک‌بان در سطح خیابان‌های شهر زنجان تصریح کرد: طرح مکانیزه کردن پارکبان‌ها در زنجان از 15 دی ماه با مشخص شدن پیمانکار عملیاتی می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده طرح مکانیزه کردن پارکبان‌ها از 15 دی ماه عملیاتی می‌شود، افزود: با سپری شدن مراحل نخست طرح، پیمانکار اجرای طرح مکانیزه پارکبان در خیابان‌های شهر زنجان مشخص می‌شود.
وی اعتبار اولیه برای وارد کردن تجهیزات طرح مکانیزه کردن پارکبان را در زنجان 70 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: به زودی جلسه عملیاتی شدن طرح مکانیزه پارکبان در زنجان برگزار می‌شود.
موسوی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره گسترش طرح پارکبان در خیابان‌های شهر زنجان گفت: اولویت نخست حال حاضر شهرداری زنجان عملیاتی کردن مکانیزه پارکبان در سطح خیابان‌های شهر زنجان است و بعد از نهادینه شدن این طرح اقدام به گسترش اجرای پارکبان در خیابان‌های مورد نظر می‌کند.
وی از برنامه شهرداری زنجان برای کاستن از تخلفات رانندگی خبر داد و تصریح کرد: شهرداری زنجان برای فرهنگ سازی در این رابطه با کمک گرفتن از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اقدام به ارائه هشدارهای عواقب تخلفات راهنمایی و رانندگی خواهد کرد.
معاون هماهنگی و امور اجرایی شهردار زنجان همچنین از واگذاری تبلیغات شهری در زنجان به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: این طرح از اول دی ماه عملیاتی می‌شود.
وی همچنین از راه‌اندازی دفتر سرمایه گذاری و امور اعتبارات مردمی شهرداری زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساختمان مورد نظر برای راه‌اندازی این دفتر در میدان قائم، اول دی ماه به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
موسوی با اشاره به تذکرات چند باره شورای ترافیک شهرستان زنجان درباره عدم احداث پل‌های هوایی و دیگر نواقص ترافیکی در سطح شهر زنجان تاکید کرد: آنها در دادن تذکرات لازم به شهرداری بسیار مصمم هستند در حالی که هیچ توجهی به اجرای قانون پرداخت حق و حقوق شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی که بر اساس قانون باید به شهرداری پرداخت شود، ندارند.
وی ادامه داد: 70 درصد از 60 درصد سهم ارگان‌های مختلف از درآمدهای جرائم راهنمایی و رانندگی باید به شهرداری پرداخت شود که تا کنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده است.
معاون هماهنگی و امور اجرایی شهردار زنجان با انتقاد از عملکرد راهور شهرستان زنجان در ایام محرم و به هنگام ازدحام جمعیت در خیابان‌های به غیر از خیابان‌های اصلی شهر اضافه کرد: راهور همانطور که به اصلاح ساختار ارگان‌های دیگر توجه می‌کند باید به اصلاحات لازم در ساختار خود نیز توجه کرده و به هنگام نیاز جلوی قفل ترافیکی در شهر را بگیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول