اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهردار زنجان صورت گرفت

ارائه لایحه بودجه شهرداری زنجان به شورای شهر

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان لایحه بودجه سال 1391 را به شورای شهر زنجان ارائه کرد.

ارائه لایحه بودجه شهرداری زنجان به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: این گونه اقدامات نه تنها مانع پیشرفت ایران نمی‌شود، بلکه موجبات تسریع توسعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تنظیم بودجه و ارائه آن تا 30 دی ماه به شورای شهر زنجان از وظایف قانونی شهرداری زنجان محسوب می‌شود، افزود: این لایحه در 26 دی ماه بسته شده است.

شهردار زنجان مبلغ بودجه شهرداری را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این بودجه با 17 درصد رشد برای 380 هزار نفر جمعیت زنجان پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: لایحه بودجه شهرداری زنجان با لحاظ کردن برنامه‌های دولت و همچنین وزارت کشور تنظیم شده است.

موسوی با اشاره به اینکه 62 درصد از بودجه تنظیم شده عمرانی هستند، تصریح کرد: این بودجه در قالب 9 طرح و 406 پروژه هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: توجه ویژه به نیازها براساس اولویت شهروندان از اصول مورد توجه در تنظیم بودجه بوده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه هیچ گونه افزایشی در جرائم کمیسیون ماده 5 صورت نگرفته است، اضافه کرد: این امر به دلیل ممنوعیت حذف پارکینگ واحدهای مسکونی است.

وی تاکید کرد: حفظ انضباط مالی و تعادل بین درآمد و هزینه از نکات مورد توجه در تنظیم لایحه بودجه سال آینده است.

در این جلسه چندین مصوبه از کمیسیون‌های مختلف شورا مطرح شد که یکی از این طرح‌ها کمک یک میلیون تومانی به بازسازی ساختمان ستاد بازسازی عتبات عالیات بود که به تصویب رسید.

ارائه کمک یک میلیون تومانی به چند شهروند از محل ماده 17 از جمله کمک به یک خانواده با داشتن سه فرزند بیمار سرطان خونی از دیگر مصوبات جلسه علنی شورا بود.

دیگر طرحی که در این جلسه بررسی شد، موضوع بدهی مجتمع تجاری شهرآرا بود که شهردار مشکل را عدم توان تضمین اجرای تعهد توسط مالک عنوان کرد و خواستار تعیین تکلیف این پروژه شد.

دیگر طرح بررسی شده در این جلسه کمک به ساخت موزه بود که با توجه اینکه استانداری سهم خود را واریز کرده است با کمک 80 میلیون تومانی به آن موافقت شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول