اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

شهرداری زنجان 28 میلیارد تومان بدهی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان به بدهی‌های شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان در حال حاضر 28 میلیارد تومان بدهی ثابت شده دارد.

شهرداری زنجان 28 میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کار لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های شهر زنجان با 20 اکیپ انجام می‌شود، اظهار داشت: کارهای عمرانی به صورت بی‌وقفه در سطح شهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 22 هزار تن آسفالت در شهر زنجان تولید شده است، افزود: این میزان تولید سه برابر تولید آسفالت در سال گذشته در این بازه زمانی بوده است.

سرپرست شهرداری زنجان به بازدید خود و برخی مسئولان استانی از پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است.

وی عملیاتی‌شدن همه جانبه پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا را منوط به همکاری اداره‌کل دادگستری زنجان عنوان و اضافه کرد: پرونده شهروندانی که با شهرداری در اجرای این پروژه همکاری نمی‌کنند، باید خارج از نوبت بررسی شود.

سرانه فضای سبز زنجان افزایش می‌یابد

یگانه توسعه سرانه فضای سبز را از برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش نیم متری سرانه فضای سبز در زنجان است.

مشکلات عمران شهری پیگیری می‌شود

وی به بازبینی و استاندارسازی دستگاه‌های موجود در پارک ملت زنجان اشاره کرد و تصریح کرد: بازبینی و کارهای عمرانی در دوره بهره‌برداری از شهر بازی ادامه می‌یابد.

سرپرست شهرداری زنجان ادامه داد: رفع مشکلات موجود در سطح شهر از جمله مشکلات موجود در وسایل بازی کودکان و سرویس‌های بهداشتی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی منطقه تفریحی زنجان کوه، زنجانرود، پارک علمی فرهنگی و سامان‌دهی ورودی شرقی را از جمله پروژه‌های در دست انجام توسط شهرداری زنجان اعلام کرد.

یگانه با اشاره به عقب ماندگی پروژه سایت کارگاهی اضافه کرد: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت این پروژه در سریعترین زمان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی در شهرک‌های الهیه و کوی فرهنگ هم در دست اجرا است، تصریح کرد: آسفالت‌ریزی در خیابان‌های نرگس و شبنم این شهرک‌ها به دلیل خرابی زیرساخت‌ها منوط به کار بیشتری به لحاظ درست‌شدن زیرسازی‌ها است.

سرپرست شهرداری زنجان اجرای طرح سبزه‌میدان را منوط به حمایت مسئولان استانی عنوان کرد و گفت: مغازه‌های داخل طرح سبزه‌میدان به زودی جابه‌جا می‌شوند.

وی به در دستور کار بودن نصب المان‌ها و نورپردازی‌ها در همه نقاط شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری بنا دارد در همه نقاط شهر کارهای عمرانی انجام دهد، از این رو پروژه‌هایی هم در میدان‌های شهرک‌های کوی فرهنگ و قائم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

پوشش کانال‌ها از اولویت‌ها محسوب می‌شود

یگانه در بخش دیگری از سخنان خود به پوشش کانال‌های شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان بنا دارد در سال جاری 20 میلیارد ریال در این زمینه کار انجام دهد.

وی با بیان اینکه از آغاز سال تا کنون 9 کانال شهری پوشش داده شده‌اند، ادامه داد: پوشش کانال‌ها از اولویت‌های شهرداری در سال جاری است.

100 قلاده سگ معدوم شده است

سرپرست شهرداری زنجان در پاسخ به سخنان مطرح شده توسط اعضای شورای شهر زنجان درباره حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر و نارضایتی‌های مطرح شده گفت: در حال حاضر دو میر شکار با شهرداری در این زمینه همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر مدتی رها شده بود، اضافه کرد: جمع‌آوری این حیوانات انرژی و وقت بیشتری را به دلیل وقفه ایجاد شده نیاز دارد.

یگانه حل معضل حضور حیوانات را از سطح شهر منوط به همکاری نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی نباید اقدام به دستگیری میر شکارهایی بکند که با شهرداری همکاری می‌کنند.

تکلیف مدیریت ترمینال مشخص می‌شود

وی با اذعان به وجود مشکل در ترمینال زنجان اضافه کرد: فردی که مدیریت این مجموعه را دارد در جای دیگر هم مسئولیتی دارد که موجب بروز مشکلاتی در انجام کارها شده است.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول