اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان تاکید کرد:

لزوم نظارت بر سازمان‌های وابسته به شهرداری زنجان

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان بر لزوم نظارت بر سازمان‌های وابسته به شهرداری تاکید کرد و گفت: با نظارت می‌توان از انجام درست کارها مطمئن شد.

لزوم نظارت بر سازمان‌های وابسته به شهرداری زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعودرضا خوشنام شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به پیاده‌روسازی‌های انجام شده در سطح شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه پیاده‌روسازی به مرتب شدن خیابان‌ها کمک و موجبات رضایت شهروندان را فراهم می‌کند این کار باید با قوت ادامه یابد.
وی بر لزوم تکمیل پیاده‌روی خیابان جاوید تاکید کرد و افزود: خیابان دلجویی نیز با وجود خیابان‌کشی هنوز پیاده‌روسازی نشده است.
عضو شورای شهر زنجان با اشاره به نزدیک شدن فصل بارش افزود: قبل از آغاز بارش‌ها برای کمک به تمیز شدن شهر باید نخاله‌های ساختمانی و همچنین خودروهای فرسوده از خیابان‌ها جمع‌آوری شود.
دیگر عضو شورای شهر زنجان در این جلسه با اشاره به پایان فصل کاری در زنجان گفت: با وجود قول‌های داده شده برای پوشش کانال‌های کوی قائم، این کار انجام نشده است.
امامعلی دادخواه با اشاره به لزوم انجام اقدامی برای بهبود اوضاع پیاده‌روی خیابان‌های کوی قائم تصریح کرد: این کار برای رفاه حال شهروندان انجام شود.
وی با اشاره به اینکه 95 درصد ساخت و سازها در زنجان غیر مجاز است، گفت: دلیل اینکار باید علت‌یابی شود تا معلوم شود که قانون ایراد دارد یا مجریان توان اجرای قانون را ندارند.
شایان ذکر است، جلسه شورای شهر زنجان چندین مصوبه داشت که اهدای 50 دوچرخه تا سقف حداکثر 15 میلیون تومان به شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی زنجان از جمله آنها بود.
دیگر لایحه‌ای که در این جلسه بررسی ولی تصویب نشد، لایحه مربوط به کمک شهرداری به تیم های ورزشی بود که قرار شد شهرداری صورت وضعیت و درخواست هیئت‌ها ارائه کرده و بودجه دریافت کند.
اختصاص بودجه برای تملک یک ملک برای تعریض خیابان امام نیز از دیگر مصوبات جلسه علنی شورای شهر زنجان بود.
همچنین در جلسه ظهر امروز شورای شهر زنجان یک کمک 15 میلیون تومانی برای یکی از کارمندان شهرداری زنجان به تصویب رسید، که به علت بیماری هزینه‌های زیادی را متحمل شده است.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول