اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

شهرداری زنجان در بین 30 استان کشور کمترین شکایات مردمی را دارد

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: بر اساس گزارش هیئت بازرسان وزارت کشور شهرداری زنجان در بین 30 استان کشور کمترین شکایات مردمی را دارد.

شهرداری زنجان در بین 30 استان کشور کمترین شکایات مردمی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، سید ناصر موسوی در نشست صمیمی شهردار زنجان با مدیران شهرداری اظهار داشت: شهرداری یک مجموعه اثرگذار و مورد وثوق مردم است.

وی با اشاره اینکه امروز می‌توان با جرات گفت که مجموعه شهرداری دارای یک مجموعه مدیریتی زحمتکش و مدعی است، ادامه داد: اگر نقصانی وجود داشته باشد، روز به روز در حال رفع شدن است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است، افزود: وضعیت شهرداری زنجان به مراتب از دو سال پیش بهتر شده است و علت این امر هماهنگی و همکاری بین بخش‌های مختلف است.

موسوی با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری زنجان به بیش از 100 میلیارد تومان رسیده است، تصریح کرد: همه مدیران باید برای تحقق این بودجه خود را آماده کنند، چرا که سال آینده برای مجموعه شهرداری زنجان سال پر کاری است.

وی با بیان اینکه باید شهر را برای عید نوروز و سال جدید آماده کنیم، ادامه داد: زنجان با توجه‌ به شاخصه‌هایی که دارد مورد توجه گردشگران قرار گرفته که باید تا عید نوروز در راستای پاکیزگی، لکه گیری و زیباسازی شهر تلاش کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در ایران تضمین کننده اقتدار و تحکیم کننده پایه‌های نظام اسلامی است.

موسوی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و جهان این انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است.

در ادامه معاون اداری مالی شهردار زنجان گفت: بودجه سال آینده بیش از هزار میلیارد ریال است که غالب آن بودجه عمرانی است.

صمد حبیبی با اشاره به اینکه با وجود فشار مالی عیدی تمام همکاران برای دومین سال متوالی همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی پرداخت شد.

وی افزود: هیچ گونه حقوق معوقه همکاران در شهرداری وجود ندارد و اگر به تعداد محدود باشد تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

معاون اداری مالی شهردار زنجان همچنین از خرید 22 دستگاه ماشین آلات عمرانی در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول