اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد:

برنامه‌های شهرداری زنجان برای ایام محرم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان با تشریح برنامه‌های این ارگان برای ایام محرم، گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تخلفات از جمله سد معبر‌های متوالی در سطح خیابان‌ها در ایام محرمانجام می‌دهد.

برنامه‌های شهرداری زنجان برای ایام محرم
اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان نصب داربست را از دیگر تخلفات در ایام محرم اعلام کرد و اظهار داشت: مسئولان هیئت‌های باید بدانند که حفظ نظم شهر نیز از موارد ضروری محسوب می‌شود.
وی با اشاره به پخش تلویزیونی تصاویر دسته‌های عزاداری از تلویزیون آن هم به صورت جهانی افزود: نباید اقداماتی انجام شود که موید بی‌نظمی در شهر زنجان است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان همچنین از برگزاری نشست با مسئولان هیئت‌های عزاداری خبر داد و تصریح کرد: با مسئولان هیئت‌های مذهبی و همچنین تبلیغات اسلامی صحبت‌هایی برای کم کردن آلودگی‌های صوتی انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورایی از روز دوم تا ششم محرم در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین بر همکاری شهرداری با برگزارکنندگان این نمایشگاه تاکید کرد.
موسوی با بیان اینکه شهرداری درصدد فرهنگ‌سازی برای برگزاری عزاداری به صورت نمونه توسط مردم زنجان است، گفت: صحبت‌هایی با دو تصویربردار برای مستند کردن ناهنجاری‌های رفتاری موجود در بین مردم انجام شده است، تا پس از این ایام به صورت نرم‌افزارهای آموزشی در اختیار مسئولان به ویژه مسئولان هیئت‌ها قرار گیرد.
وی بر حمایت از دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم در روزهای هشتم و یازدهم به مانند سال‌های گذشته توسط شهرداری زنجان تاکید کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان از نصب المان‌های عزاداری زنجان در بخش مرکزی شهر "سبزه‌میدان" به‌عنوان یک کار جدید یاد کرد و گفت: بنرهای ورود به ماه محرم نیز در اقصی نقاط شهر زنجان توسط شهرداری نصب می‌شود.
وی که معاون اجرایی شهردار زنجان نیز هست، با اشاره به خشک و غیر قابل انعطاف بودن سرعت‌گیرهای سطح خیابان‌ها از ارائه یک طرح‌ به یک شرکت خصوصی خبر داد که بر اساس آن تغییراتی در سرعت‌گیرهای خیابان‌ها انجام داده می‌شود.
موسوی، نوری کردن سرعت‌گیر‌ها را یکی از راه‌حل‌های‌ در نظر گرفته شده برای تلطیف سرعت‌گیرهای سطح خیابان‌ها اعلام کرد.
وی انجام تبلیغ در کف خیابان‌ها را دیگر طرح عنوان کرد و گفت: این طرح به یک شرکت خصوصی ارائه شده است تا در صورت ممکن زمینه عملیاتی شدن آن فراهم شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول